قرعه شانس به نام پرسپولیسی ها! ، بازگشت سرخ ها به کورس قهرمانی؟

به گزارش بانو هما، تیم پرسپولیس پس از توقف هفته گذشته مقابل ذوب آهن امروز در لیگ برتر به مصاف فولادی می رود که سرمربی ندارد.

قرعه شانس به نام پرسپولیسی ها! ، بازگشت سرخ ها به کورس قهرمانی؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پرسپولیس که دچار یکنواختی و تکرار شده امشب به زمین فولاد می رود که با رفتن منصوریان احتمالا شکل تازهی پیدا خواهد نمود.

2فصل قبل، تیم پرسپولیس در آغاز فصل و در همان هفته اول به اهواز رفت و فولاد را با 3گل شکست داد. در آن روز راهنمایی فولاد بر عهده عبدالله ویسی بود و پرسپولیسی ها خوش شانس بودند که تیم اهوازی را در آن شرایط شکست دادند، چون 3هفته بعد ویسی برکنار شد، نکونام به اهواز برگشت و فولاد دوباره سروشکل قدرتمند خودش را پیدا کرد.

ظاهرا سال جاری هم پرسپولیسی ها چنین شانسی برای بازی با فولاد آورده اند. قرمزپوشان خوزستان با علیرضا منصوریان بدترین آغاز تاریخ خودشان را داشته اند و با رفتن منصوریان حالا فولاد بدون سرمربی است. این تیم احتمالا در هفته های آینده با یک سرمربی نامدار دوباره به روزهای اوجش برمی گردد و در این میان پرسپولیس شاید آخرین تیمی باشد که فرصت رویارویی با یک فولاد ضعیف را خواهد داشت.

پرسپولیسی ها هفته گذشته نخستین توقف فصل تازه را تجربه کردند و در مقابل ذوب آهن ناکام شدند. نخستین گل خورده بیرانوند در فصل تازه به وسیله خودی ها زده شد و در خط حمله نیز پرسپولیس همچنان فاقد مهاجم کارآمد و گلزن نشان داد.

درحالی که فقط چند ساعت تا انتها نقل وانتقالات به جای مانده، مسائل پرسپولیس در خط حمله همچنان پابرجاست و طرفداران امید چندانی به خط آتش تیمشان ندارند. شاگردان یحیی با این شرایط به اهواز رفته اند و شاید تنها امیدواری آنها به این است که با ضعیف ترین خط دفاعی لیگ بازی دارند.

تیم گل محمدی که از 3بازی گذشته با 7 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است می توانند با پیروزی در این ملاقات دوباره به کورس قهرمانی بازگشته و در رده دوم جدول صعود نمایند.

طی 3هفته اول و تا این مقطع، فولاد با 9گلی که دریافت نموده ضعیف ترین دفاع لیگ را داشته است. این تیم به طور میانگین در هر بازی 3گل خورده و خط حمله پرسپولیس که به طور میانگین فقط یک گل در هر بازی می زند، شاید در اهواز کمی پیروز تر از قبل عمل کند. از آن طرف البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد؛ اینکه با جدایی منصوریان بندها از پای بازیکنان فولاد باز شده باشند و شوک رفتن او باعث گردد چهره تازهی از این تیم جنوبی را مقابل پرسپولیس ببینیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 581

به "قرعه شانس به نام پرسپولیسی ها! ، بازگشت سرخ ها به کورس قهرمانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه شانس به نام پرسپولیسی ها! ، بازگشت سرخ ها به کورس قهرمانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید