باشگاه پرسپولیس با حکم کمیته شرایط محکوم شد

به گزارش بانو هما، کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد چند پرونده اعلام نمود.

باشگاه پرسپولیس با حکم کمیته شرایط محکوم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در پی شکایت محمدجواد صفری از باشگاه چیپس کامل (رکن آذین)، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 290 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 122 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پرونده شکایت محمد مهدی خانی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 20 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 104 میلیون و 640 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 2 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت علی آزادمنش از باشگاه ون پارس نقش دنیا، کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار مبلغ 3 میلیارد و 360 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت مصطفی ناییج پور از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 35 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 66 میلیون و 163 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار یک میلیارد و 465 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت دنیابخش ذبیحی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 25 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 65 میلیون و 945 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به مقدار 275 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 580

به "باشگاه پرسپولیس با حکم کمیته شرایط محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس با حکم کمیته شرایط محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید