شروط حضور دانش آموزان در مدارس از امروز

به گزارش بانو هما، تهران (پانا) - سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس ضمن اعلام شروط آموزش حضوری از شروع آموزش 9 میلیون دانش آموز از امروز یکم آذرماه اطلاع داد.

شروط حضور دانش آموزان در مدارس از امروز

علیرضا کمرئی در بخش خبری رادیویی با اشاره به بازگشایی مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و ابتدایی از امروز دوشنبه یکم آذرماه اظهار کرد: در سومین دوره از بازگشایی ها، بالغ بر 8 میلیون و 700 هزار دانش آموز راهی مدرسه برای شروع فعالیت های حضوری می شوند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم در این دوره از آموزش حضوری، کیفیت به مدارس برگردد اضافه کرد: با توجه به اینکه همچنان در دوره کرونا قرار داریم، اولین اصل و مهم ترین موضوع فاصله گذاری اجتماعی برای دانش آموزان است.

کمرئی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت فاصله گذاری، کلاس ها را به گروه های چند نفره تقسیم بندی می کنیم بیان کرد: با توجه به شرایط و تراکم کلاس ها، گروه های 14-15 نفره تشکیل می گردد بنابراین بعضی از دانش آموزان، 2 روز، بعضی 3 روز و بعضی 5 روز هفته در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزانی که روز حضور آن ها محدود به چند روز شده است باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند تا نوبت به گروه های بعدی برسد.

وی در سرانجام درباره مدارسی که هنوز اطلاع رسانی برای بازگشایی نداشته اند نیز گفت: اگر تا به امروز اطلاعی به دانش آموزان داده نشده است نگران نباشند تا اطلاع رسانی به آن ها صورت بگیرد و این کار تدریجی پیش می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 202

به "شروط حضور دانش آموزان در مدارس از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط حضور دانش آموزان در مدارس از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید