تور فرانسه: به سه علت می گویم تیم فوتبال امید در المپیک پاریس حضور دارد

به گزارش بانو هما، به گزارش خبرنگاران، سید رضا صالحی امیری در جریان بازدید از اردوی تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه کادر فنی با انگیزه حداکثری حضور دارند گفت: به سه علت می گویم حتماً تیم امید در المپیک در پاریس حضور دارد.

تور فرانسه: به سه علت می گویم تیم فوتبال امید در المپیک پاریس حضور دارد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

وی خطاب به اعضای تیم امید ادامه داد: علت اول انگیزه خود شماست، انتخاب شما بازیکنان زیر 21 سال، انگیزه مهدوی کیا را نشان می دهد که مصمم است.

رئیس کمیته ملی المپیک به علت دوم اشاره نمود و یادآور شد: مسئله دوم به اراده کادر فنی باز می گردد،، انتخاب مهدی کیا با مطالعه بوده است و یک پیغام روشن دارد، اینکه با انتخاب کادر قوی با موضوع مهدوی کیا تیم باید آماده گردد.

صالحی امیری توضیح داد: نکته سوم اینکه ما و فدراسیون فوتبال مصمم هستیم در کنار شما باشیم، به هر شکلی که احتیاج باشد در کنار تیم امید خواهیم بود، سجادی مشاور عالی کمیته و سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو که در پاریس هم کاروان را همراهی می نماید، فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و مسئولان فدراسیون کنار این تیم هستیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید نمود: شما بازیکنان در متن هستید و به حاشیه توجه نمی کنید، تحلیل من این است که تیم امید از این جهت عبور می نماید، همواره تیم امید کانونی است برای استعدادیابی و این نقطه امید است.

صالحی امیری تاکید نمود: با فدراسیون هماهنگ هستیم و جلسات ثابت داریم، از همین هفته تأمین اقتصادی را شروع می کنیم، حداکثر حمایت لازم را خواهیم داشت، سعی می کنیم تمام احتیاجهای تیم را تأمین کنیم.

وی تاکید نمود: جلساتی با میرشاد ماجدی در راستای حمایت از تیم امید داشتیم اما تاکید می کنم که در حوزه فنی هیچ دخالتی نداریم، فقط حمایت می کنیم.

صالحی امیری گفت: فرایند شروع شده برای تیم فوتبال امید مثبت است، برای بازی های اسلامی و بازی های آسیایی همکاری می کنیم، تیم امید به این بازی ها اعزام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 347

به "تور فرانسه: به سه علت می گویم تیم فوتبال امید در المپیک پاریس حضور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: به سه علت می گویم تیم فوتبال امید در المپیک پاریس حضور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید