عطایی: اطلاعات دقیقی از والیبال هنگ کنگ نداریم، میزبانی ژاپنی ها ضعیف است

به گزارش بانو هما، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درباره رقابت های قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان نمود.

عطایی: اطلاعات دقیقی از والیبال هنگ کنگ نداریم، میزبانی ژاپنی ها ضعیف است

به گزارش خبرنگار ، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران قبل از دیدار با هنگ کنگ در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا گفت: فردا اولین روز رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا است. در روز اول مسابقات تیم ها هیچ اطلاعاتی از یکدیگر ندارند و همین امر کار را برای تیم ها سخت می کند. ما از اطلاعات دقیق تیم ملی والیبال هنگ کنگ بی خبریم، اما می توانیم در طول بازی اطلاعاتی را که لازم داریم را کسب کنیم و فرایند بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم. همه بازیکنان در سلامت کامل به سر می برند، هرچند مصدومیت ها جزئی وجود دارد، اما این موضوع مانعی برای بازیکنان نیست. امیدوارم بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند تا شروع خوبی برای این دوره از رقابت ها داشته باشیم.

عطایی در خصوص میزبانی ژاپنی در این دوره از رقابت ها گفت: تنها چیزی که تمام تیم ها را با مشکل روبرو کرده است است نوع میزبانی و تغذیه بازیکنان است، که به شدت ژاپنی ها در این زمینه ضعیف عمل کردند. امروز تنها 6 نفر از تیم ملی ایران توانستند غذا بخورند چرا که غذا تمام شد و برای سایر اعضای تیم ملی چیزی وجود نداشت که بخورند. ما در این خصوص هم به صورت رسمی و هم به صورت شفاهی اعتراض کردیم، اما ترتیب اثر داده نشده است. امیدوارم این مسائل هرچه زودتر برطرف شود و بازی های خوبی هم از تیم ملی والیبال ببینیم. در واقع تیم ملی را ببینیم که مردم ایران آن را انتظار دارند.

تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ همگروه است. ملی پوشان کشورمان فردا (یکشنبه) در نخستین مسابقه به مصاف هنگ کنگ می فرایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 85

به "عطایی: اطلاعات دقیقی از والیبال هنگ کنگ نداریم، میزبانی ژاپنی ها ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: اطلاعات دقیقی از والیبال هنگ کنگ نداریم، میزبانی ژاپنی ها ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید