20 هدیه مناسب افرادی که زیاد سفر می نمایند

به گزارش بانو هما، هدیه مناسب برای افرادی که همواره در حال جهانگردی هستند،می تواند خاص باشد. با خبرنگاران همراه باشید تا 20 پیشنهاد هیجان انگیز و جالب را به شما معرفی کنیم.

20 هدیه مناسب افرادی که زیاد سفر می نمایند

سفر همواره فرهنگ و ابزار خاص خودش را دارد. در سال های اخیر تعداد ابزار مفید و جالب سفر بسیار زیادشده است و برای هر بخشی از مسافرت ما، وسیله ای ابداع شده که به آسایش ما یاری می نماید. اگر دوستی دارید که زیاد سفر می نماید بهتر است به او هدیه ای مناسب بدهید تا در زمان مسافرت هم به یاد شما باشد و هم از آن هدیه استفاده ای مفید ببرد. در ادامه 20 وسیله مجذوب نماینده و کاربردی را به شما معرفی می کنیم که در بازه های مختلف قیمت قرار داشته و می توانند هدیه ای عالی برای دوستان دنیاگرد شما یا حتی خودتان باشند.

1. هدفون حذف نماینده صدای بیرونی

هر فردی پر سفری احتیاج به یک هدفون با کیفیت دارد تا در طول پروازهای طولانی به وی یاری کند. هدفون هایی که صدای بیرون را حذف می نمایند مانند هدفون بوز Bose، باعث می شوند دیگر صدای انجین هواپیما را نشنوید و در حال لذت بردن از نوای رویایی موتزارت، به خواب عمیقی فرو روید.

هدفن بی سیم Bose QuietComfort 35 با داشتن این قابلیت قیمتی حدود 1 میلیونی دارد. البته گزینه های مقرون به صرفه تری نیز در بازار موجود هستند.

2. چمدان هوشمند

چمدان Bluesmart One آینده این صنعت است. این چمدان ترازوی داخلی دارد که با آن اطمینان داشته باشید بار شما در حد مجاز است و بعلاوه قفل دیجیتالی دارد که با تلفن هوشمندتان کنترل می گردد. حتی باتری داخلی چمدان باعث می گردد در فرودگاه در پی پریز برق برای شارژ تلفن هوشمندتان نگشت. قیمت: حدود 1 میلیون تومان

3. تگ شخصی چمدان

تگ های شخصی چمدان بسیار شیک هستند و به شما یاری می نمایند راحت تر وسایل خود را پیدا کنید.

4. پاوربانک

هیچ چیز بدتر از تمام شدن باتری تلفن هوشمند وسط سفر نیست خصوصا اگر زمانی که در پی پریز برق می گشت، با یک پریز خراب یا کابل شارژر پاره شده روبه رو شوید. پاوربانک ها ایمجا به یاری شما می آیند. برای مثال پاوربانک انکر (Anker) می تواند 7 بار آیفون شما را شارژ کند اما خودش وزنی کمتر از نیم کیلو دارد. به علت وجود 2 درگاه USB در بیشتر پاوربانک ها، حتی می توانید آن را مشترکا با هم سفرتان بهره ببرید. پاور بانک انکر حدود 190 هزار تومان قیمت دارد اما مدل های دیگر را با قیمت های پایین تر می توانید تهیه کنید.

5. تبلت

تبلت ها همچنان برترین گزینه برای تفریح حین پرواز یا سفر جاده ای هستند. می توانید سریال یا فیلم های مورد علاقه خود را بر روی حافظه تبلت ریخته و در زمان آزاد سفر که حوصله شما سر می رود، آنها را دیدن کنید.

قیمت تبلت های با کیفیت بین 500 هزار تا 2 میلیون تومان است.

6. صفحه کلید بلوتوث

این هدیه به درد همه نمی خورد اما اگر حین پرواز زیاد کار می کنید و دلتان نمی خواهد لپ تاپ را بیرون بیاورید، این صفحه کلید را به تبلت وصل نموده و به راحتی از آن بهره ببرید. این وسیله بین 100 تا 700 هزارتومان قیمت دارد.

7. بالشت سفری

بالشت سفری به شما یاری می نماید بر روی جایگاه هواپیما، قطار یا اتوبوس راحت تر بخوابید. با استفاده از این نوع بالشت سر شما ثابت می ماند، لرزش وسیله نقلیه خنثی شده و البته از درد گرفتن گردنتان جلوگیری می گردد. بعضی از مدل ها بادی هستند و بعضی از آن ها با داشتن هواکش گردن شما را در شرایط خنک تری نگه می دارند.

8. ست چمدان

اگر مسافر شما همواره درگیر انتخاب چمدان مناسب هر سفرش است، یک ست چندتایی چمدان بسیار به دردش خواهد خورد.

9. کیف های مکعبی بسته بندی

این کیف های مکعب مانند به مسافر شما یاری می نمایند که وسایلش را همواره مرتب و تمیز در چمدانش جای دهد.

10. لباس راحت

راحتی همواره اولویت اول سفر های طولانی است. می توانید به مسافرتان یک لباس راحت مثل سویی شرت کلاه دار بدهید تا در طول جهت راحت باشد.

11. شلوار راحتی مناسب بیرون

شلوار های راحتی به شما در طول سفر یاری زیادی می نمایند. فقط مراقب باشید نوع و مدل شلوار مغایر عرف و شخصیت جامعه نبوده و البته برای آب و هوای مقصد و طول جهت مناسب باشد.

12. گیره وسایل سفر

با یاری گیره های Airhook، می توانید تبلت و البته لیوانتان را به جایگاه جلویتان در هواپیما، اتوبوس یا قطار وصل نموده در از تفریح های خودتان لذت ببرید.

13. ماسک خواب

به دوستتان یک خواب راحت در سفر هدیه دهید!

14. کرم محافظ صورت

یک کرم محافظ صورت یا یک شاداب نماینده پوست می تواند به مسافر شما یاری کند پوستی زیبا داشته و خستگی سفر را از چهره خود پاک کند.

15. آداپتور سفری

اگر به صورت مداوم سفر های بین المللی دارید، داشتن یک آداپتور برق سفری خیلی عاقلانه است. بدون آداپتور هیچ کدام از وسایلتان در کشوری که سیستم برق متفاوتی دارد کار نخواهند کرد. برای مثال آداپتور سفری لوپ (Loop) به شما یاری می نماید هرجای دنیا که باشید وسیله برقی خود را به سیستم برق مقصد متصل کنید.

16. کیف فن آوری

در سفر نظم ابزار الکترونیکی اهمیت زیادی دارد پس با انتخاب کیف لپتاپ یا تبلت مناسب، همه وسایل هوشمند خود را سرجای خود نگه دارید.

17. یک کتاب خوب

کتاب های سفر خوب می توانند هدیه مناسبی برای یک دوست همواره در سفر باشند. خصوصا کتاب های اطلس سفر که درباره نقاط مختلف دنیا اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند.

18. سشوار تاشو

همه ما دوست داریم موهایی زیبا و مرتب در مواجهه با همکاران بین المللی و مردم خوش تیپ طول سفر داشته باشیم! سعی کنید سشوار سفری خود را کوچک و سبک انتخاب کنید.

19. اتوی مسافرتی

اتوی مسافرتی به شما یاری می نماید همواره منظم و شیک باشید حتی پس از تجربه یک پرواز طولانی وسخت. این نوع اتو بخاطر ابعاد کوچکش خیلی راحت در کیف شما جای می گیرد و با داشتنش در تمام قراهای دیدار شیک پوش و تاثیر گذار خواهید ماند.

20. کیف دستی راحت و شیک

کیف های دستی سبک اما شیک مناسب سفر های روزانه درون شهری یا سفرهای کوچک چند روزه هستند.

این هم از 20 گزینه برای انتخاب هدیه بعدی شما. شما خبرنگاران یی های عزیز کدام گزینه را برای هدیه دادن یا هدیه گرفتن می پسندید؟

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 319

به "20 هدیه مناسب افرادی که زیاد سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هدیه مناسب افرادی که زیاد سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید