گربه رقصانی بازیکنی که از پرسپولیس کینه کرد ، تاوان بزرگ سرخ ها با قراردادی که چک سفید امضا شد!

به گزارش بانو هما، ظاهرا داستان شکایات خارجی از پرسپولیس، هرگز به انتها نخواهد رسید مخصوصا پرونده گلر کروات که قوز بالای قوز شده است.

گربه رقصانی بازیکنی که از پرسپولیس کینه کرد ، تاوان بزرگ سرخ ها با قراردادی که چک سفید امضا شد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، معمولا اینطوری است که هر مدیری می آید، پرونده هایی به جا می گذارد که بعدتر به دردسری بزرگ برای باشگاه تبدیل می گردد.

  • زمان برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس معین شد/ تغییر برنامه سازمان لیگ

این یک روال است، اما کاری که محمدحسن انصاری فرد در دوران مدیریتش انجام داد بسیار فاجعه بارتر بود. مدیرعامل پیشین سرخ ها که از قضا عقبه فوتبالی هم داشت و انتظار می رفت خیلی کم خطاتر از سایرین عمل کند، اتفاقا روندی برعکس را پشت سر گذاشت.

خرده شکایت هایی مثل آنتونی استوکس و اوساگونا را رها کنید؛ حتی مصیبت بزرگ مطالبات گابریل کالدرون هم برطرف و رجوع شد، اما شاید عجیب ترین کاری که انصاری فرد کرد مربوط به تمدید قرارداد 3 ساله و تصاعدی با بوژیدار رادوشوویچ بود.

گلر اغلب نیمکت نشین سرخ ها با این قرارداد، چک سفید امضا دریافت کرد که بتواند هر زمان خواست همه پولش را وصول کند؛ مخصوصا که طرف ایرانی معمولا در پرداخت بموقع مطالبات هم بدقولی می نماید و زمینه برای فسخ یکطرفه قرارداد فراهم می گردد. به این ترتیب بوژیدار عدد باورنکردنی یک میلیون یورو را به عنوان مطالبه به پرسپولیس تحمیل نموده که قشنگ پول یک کادرفنی خوب خارجی برای یک فصل است. باشگاه به خاطر عدم پرداخت این پول در آستانه تحمل مجازات های بین المللی قرار گرفته است و البته محمدحسن انصاری فرد هم در خانه در حال استراحت است.

آخرین پیغام رادو به طرف ایرانی، این سوز را دوچندان می نماید: یک ریال هم تخفیف نمی دهم، یادتان نیست مرا بی اخلاق می خواندید. بله، حالا برای او وقت تلافی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 437

به "گربه رقصانی بازیکنی که از پرسپولیس کینه کرد ، تاوان بزرگ سرخ ها با قراردادی که چک سفید امضا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گربه رقصانی بازیکنی که از پرسپولیس کینه کرد ، تاوان بزرگ سرخ ها با قراردادی که چک سفید امضا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید