واکنش بهادری جهرمی به شعار مرگ بر دیکتاتور ، ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم ، شرایط امروز کشور با50 سال پیش بسیار تفاوت دارد

به گزارش بانو هما، سخنگوی دولت با بیان اینکه ایران با منابع و ذخایری که دارد باید جزو کشورهای برتر دنیا گردد گفت: ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم. ما حق داریم که می خواهیم به آزادی، استقلال و آبادی برسیم چون کشوری با ذخایر و منابع بسیار قوی و گسترده داریم.

واکنش بهادری جهرمی به شعار مرگ بر دیکتاتور ، ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم ، شرایط امروز کشور با50 سال پیش بسیار تفاوت دارد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز با حضور در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اساتید و دانشجویان این دانشگاه ملاقات و گفت وگو کرد.

سخنگوی دولت سه شنبه 26 مهر نیز با حضور در دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، در نشستی با دانشجویان به گفت وگو پرداخت و به پرسش های آن ها پاسخ داد.

سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: خوشحالم در جمع خانواده خودم که دانشگاه هست حاضر شدم.

وی گفت: ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم. شعارهای زن، زندگی، آزادی و مرد، میهن، آبادی را این روزها زیاد شنیدیم، ما هم عرض کردیم شعارمان همین است زن، زندگی، آزادی و مرد، میهن، آبادی؛ دوستش داریم و می خواهیم به آن برسیم. مشابه این شعارها را در ادوار مختلف هم در کشورمان و هم در خیلی از کشورهای دیگر شنیده ایم. آرمانهای ما که می خواهیم به آن برسیم به ویژه جامعه ما که جامعه تمدن ساز و فرهنگی هست آرمان های روشنی هست. ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم. ما حق داریم که می خواهیم به آزادی، استقلال و آبادی برسیم چون کشوری با ذخایر و منابع بسیار قوی و گسترده داریم و ایران با منابع و ذخایری که دارد باید جزو کشورهای برتر دنیا گردد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز کشور در یک تهاجم تمام عیار مالی، رسانه ای، شناختی قرار گرفته است اضافه کرد: شرایط امروز کشور با شرایط 50 سال پیش بسیار تفاوت دارد. صعود ما در 50 سال گذشته قابل قبول بوده اما با آنچه از این توانایی و استعداد انتظار می رود فاصله زیادی دارد. دشمن نتوانسته این ملت را در صعود به قله های پیشرفت متوقف کند. موتور پیشران کشور در موفقیت ها، جوانان نخبه ایرانی بودند.

بهادری جهرمی در واکنش به شعار مرگ بر دیکتاتور بعضی دانشجویان گفت: یکی از ویژگی های دیکتاتور این است که اجازه شنیدن حرف مخالفش و اجازه شنیده شدن صدایی متفاوت از صدای خودش را نمی دهد. ما عرض می کنیم هر کسی با هر سلیقه ای صحبتش را مطرح کند ما هم صحبت خود را مطرح می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 451

به "واکنش بهادری جهرمی به شعار مرگ بر دیکتاتور ، ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم ، شرایط امروز کشور با50 سال پیش بسیار تفاوت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بهادری جهرمی به شعار مرگ بر دیکتاتور ، ما همواره دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم ، شرایط امروز کشور با50 سال پیش بسیار تفاوت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید