مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم

به گزارش بانو هما، گرمای تابستان گوانجو در سپتامبر نیز ادامه دارد، ولی باران کمتری می بارد و مجموع بارش 166 میلیمتر است. متوسط پایین ترین و بالاترین دما در این زمان از سال 23 و 31 درجه است. نیمه اول سپتامبر معمولا ابری و بارانی است و در نیمه دوم ماه هوا خشک تر می شود و صبح ها و غروب ها هوا خنک تر است.

مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم

نمایشگاه بین الملی ماشین و تجهیزات الکتریکی گوانگجو (Guangzhou International Auto Motor & Electrical Appliance Exhibition) در ماه فوریه برگزار می شود.

زمستان یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از گوانگجو است. بر خلاف شهرهای شمالی چین، در ژانویه در تمام گوانگجو گل های شکوفه کرده می بینید. گوانجو در چین با نام شهر گل ها شناخته می شود، چرا که در تمام سال باغ های سرسبز در آن وجود دارد.

موزه Sun Yat Sen گوانجو، موزه ای کوچک در یک پارک با فضای فوق العاده دلپذیر است. این موزه مکان بسیار خوبی است برای آموختن در مورد تاریخ چین و کسب اطلاعات در مورد پدر چین مدرن. این موزه با پیاده روی کوتاهی از پارک Yuexiu در دسترس است.

هوای می مرطوب و گرم است. می بارانی ترین ماه سال در گوانجو است، با 284 میلیمتر بارش باران. بیشتر روزهای سال در ماه می در گوانجو بارانی است. ماه می در شرجی ترین دوره سال قرار گرفته است. رطوبت در این ماه 84 درصد است و متوسط پایین ترین و بالاترین دما به ترتیب 22 و 29 درجه سانتیگراد است. یک لایه لباس و یک چتر یا کت بارانی برای ماه می کافی است. اگر روزهایی که باران شدید می بارد بخواهید بیرون بروید، بهتر است کت های بارانی و کفش های ضد آب داشته باشید.

منبع مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم

انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 209

به "مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید