معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی منصوب شد

به گزارش بانو هما، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و ایجاد زمینه برای انسجام، توسعه راهکارهای نوآورانه و روش های نوین در توسعه منایع انسانی مدیریت مالی، محمدرضا کاشفی نیشابوری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی منصوب شد

در حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری آمده است:

نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه منصوب می کنم. با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش بنیان کشور ماموریت های اصلی استقرار نظام یکپارچه بودجه به منظور هوشمندی مالی و انسجام عملیاتی در همکاری با سایر بخش ها، ارتقای شفافیت و نظم بخشی به سازوکارهای مالی حمایت از شرکت های دانش بنیان به ویژه در تعامل با صندوق های پژوهش و فناوری، برنامه ریزی و حمایت از توانمندسازی شبکه همکاران معاونت در سطوح مختلف عملیاتی انتظار می رود.

محمدرضا کاشفی نیشابوری، دانش آموخته مقطع دکتری مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی گروه مدیریت مالی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 478

به "معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون توسعه مدیریت و جذب منابع معاونت علمی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید