فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال

به گزارش بانو هما، کوین یاماگا و فیلیپه گشتات، 2 بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی هستند و طی روزهای آینده برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می شوند.

فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلالی ها از مدتی پیش در پی جذب 3 بازیکن خارجی هستند تا به این شکل بتوانند ضعف های خود را رفع نمایند و در این روز ها مذاکرات با بازیکنان مختلفی اجرا شده است.

در این بین از استقلال خبر می رسد مسئولان این باشگاه شرایط حضور کوین یاماگا اولین بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی را در تهران فراهم نموده اند و قرار است این بازیکن امروز به تهران سفر کند. این بازیکن سابقه بازی در سری سی ایتالیا را دارد و هم اکنون در تیم وایله دانمارک و هم تیمی سعید عزت اللهی است.

بعلاوه رودی فیلیپه گشتات مهاجم 33 ساله بازیکنی است که فردا وارد تهران می گردد. این بازیکن در تیم های بلکبرن راورز، استون ویلا و میلدرزبرو بازی نموده و و هم اکنون در لیگ استرالیا فعالیت می نماید. این مهاجم 193 سانتی متری به ایران خواهد آمد تا قراردادش را با آبی ها نهایی کند.

نکته جالب توجه در خصوص این بازیکن این است بازیکن مورد نظر سال گذشته برای هر ماه 10 هزار یورو از باشگاهش حقوق می گرفته و باید دید باشگاه استقلال این بازیکن 33 ساله را چگونه جذب خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 141

به "فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیپه گشتات، دومین خارجی مدنظر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید