فتح الله زاده دیر به فکر ساپینتو افتاد؛ آخرین پیغام به سرمربی پرتغالی؟

به گزارش بانو هما، مدیر عامل باشگاه استقلال، انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان برترین مربی فوتبال ایران در سالی که گذشت، از نگاه مخاطبان شبکه ورزش را به او تبریک گفت.

فتح الله زاده دیر به فکر ساپینتو افتاد؛ آخرین پیغام به سرمربی پرتغالی؟

به گزارش خبرنگاران شبکه ورزش در تعطیلات نوروز برای انتخاب بهترین های فوتبال نظرسنجی ای برگزار کرد که از نگاه مخاطبان این برنامه سرمربی تیم استقلال در سال 1401 به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

کانال رسمی باشگاه استقلال در این باره می نویسد: علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، طی پیغامی انتخاب ساپینتو را به عنوان بهترین مربی سال از نگاه مخاطبان شبکه ورزش تبریک گفت. ایشان در این پیغام ضمن تبریک این انتخاب شایسته، برای ساپینتو در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی آرزوی موفقیت کرد.

در این پیغام با اشاره به روند عالی استقلال در نیم فصل دوم، از توانایی های فنی و تاکتیکی ساپینتو تجلیل به عمل آمده است.

فتح الله زاده در خاتمه این پیغام با اشاره به این نکته که سرمربی استقلال از توانایی های فنی بالایی برخوردار است و نمود آن در نوع نمایش استقلال در فصل جاری تبلور یافته، این نکته را هم اشاره نمود که استقلال با راهنمایی ساپینتو توانایی کسب جام های زیادی را در سال های پیش رو خواهد داشت.

پیش از علی فتح الله زاده، کانال رسمی باشگاه استقلال هم به ریکاردو ساپینتو تبریک گفته است. این تبریکات در حالی برای ریکاردو ساپینتو منتشر شده است که روزهای متمادی از انتخاب این مربی ایتالیایی به عنوان بهترین مربی فوتبال ایران در سال 1401 از نگاه مخاطبان شبکه ورزش می گذرد! و حتی انتظار می رفت این موضوع به دست فراموشی سپرده شده باشد.

با این حال شاید بعد از جنجال های اخیر پیغام تبریک فتح الله زاده به ساپینتو آخرین پیغام مدیرعامل آبی ها به سرمربی پرتغالی باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 523

به "فتح الله زاده دیر به فکر ساپینتو افتاد؛ آخرین پیغام به سرمربی پرتغالی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده دیر به فکر ساپینتو افتاد؛ آخرین پیغام به سرمربی پرتغالی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید