سمنان شهر خلاق کتاب شد

به گزارش بانو هما، فرشید فلاح لاله زاری در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران از سمنان از برگزاری مراسم معرفی مرکز کتاب و بعلاوه تقدیر از استان های پیشرو در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه در تهران اطلاع داد و ابراز کرد: استان سمنان در این مراسم به عنوان شهر خلاق کتاب معرفی و لوح تقدیر در این ارتباط دریافت کرد.

سمنان شهر خلاق کتاب شد

وی با بیان اینکه سمنان یکی از 12 نامزد مرکز کتاب ایران بود، ابراز کرد: سمنان از بین 204 شهر متقاضی کسب عنوان شهر مرکز کتاب ایران به 12 شهر نهایی راه پیدا کرد و رقابت تنگاتنگی در این بخش نیز دارد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه عنوان شهر خلاق کتاب به واسطه برنامه های خوب ترویجی و استفاده از فناوری های نوین در ارتباط با معرفی کتاب و محصولات فرهنگی به سمنان اختصاص یافت، تاکید نمود: کوشش داریم تا در این زمینه زیرساخت ها را تقویت نیز کنیم.

فلاح با بیان اینکه عنوان شهر خلاق کتاب به پاس خدماتی است که همه ارگان های اجرایی و فرهنگی و خدماتی و ... در زمینه ترویج مطالعه در استان صورت دادند، گفت: فعالیت ها در این زمینه ترویج و تشدید نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که بتوانیم ترویج مطالعه را در سطح گسترده تری داشته باشیم، اضافه نمود: به عنوان شهر خلاق کتاب در کنار چهار شهر دیگر، یک نوع انگیزه برای تشدید کوشش ها و فعالیت های حوزه ترویج مطالعه خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 576

به "سمنان شهر خلاق کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنان شهر خلاق کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید