تور ترکیه ارزان: رکورد دو ساله کرونا در ترکیه شکست

به گزارش بانو هما، وزارت بهداشت ترکیه اظهار داشت، با مثبت شدن تست کرونای بیش از 94 هزار نفر رکورد دوساله ابتلا به کووید 19 در این کشور شکسته شد.

تور ترکیه ارزان: رکورد دو ساله کرونا در ترکیه شکست

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت بهداشت ترکیه شامگاه شنبه با انتشار داده های روزانه، اظهار داشت که طی 24 ساعت گذشته، 94 هزار و 783 مورد دیگر ابتلا به نسل نو ویروس کرونا را به ثبت رسانده که بالاترین آمار روزانه ابتلا به ویروس در این کشور از زمان شیوع آن تا به امروز به شمار می آید.

موارد روزانه در هفته های اخیر با توسعه نوع امیکرون به سطوح بی سابقه ای افزایش یافته است، اما وزیر بهداشت گفته است که نوع نو تأثیر این همه گیری را کاهش می دهد زیرا بیماری ناشی از آن شدت کمتری دارد.

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه می گوید: افزایشی که در اعداد و ارقام مشاهده می کنیم نباید ناامیدکننده تلقی گردد. این ویروس در قدرت قبلی خود نیست و بخش نگران کننده این بیماری همه گیر به سرانجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 345

به "تور ترکیه ارزان: رکورد دو ساله کرونا در ترکیه شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: رکورد دو ساله کرونا در ترکیه شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید