طراحی سایت: داستان خبرنگاران اینجاست؛ شروع به کار وب سایت درباره خبرنگاران

به گزارش بانو هما، وب سایت درباره خبرنگاران در زمستان 1400 با هدف معرفی گروه خبرنگاران و تجمیع اطلاعات موجود در خصوص کسب وکار گروه خبرنگاران راه اندازی شد. درباره خبرنگاران عنوان وب سایتی ست که می کوشد در نقش یک وب سایت سازمانی یا corporate website برای گروه خبرنگاران عمل کند.

طراحی سایت: داستان خبرنگاران اینجاست؛ شروع به کار وب سایت درباره خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چرا درباره خبرنگاران؟

اکنون 15 سال از شروع به کار خبرنگاران می گذرد، حالا خبرنگاران نه فقط یک فروشگاه آنلاین کالاهای دیجیتال و فضایی برای آنالیز تخصصی و نقد محصولات الکترونیک، بلکه متشکل از اعضای دیگری ست که در کنار یکدیگر گروه خبرنگاران را تشکیل داده اند. گستردگی فعالیت گروه خبرنگاران که روز به روز نیز سرعت می گیرد، ضرورت تشکیل یک مرجع واحد برای کنار هم قرار دادن اطلاعات مورد احتیاج مخاطبان و ذی نفعان این سازمان در خصوص دایره کسب وکار خبرنگاران را دوچندان می نماید.

وب سایت های سازمانی یا شرکتی در سراسر دنیا، فضایی برای بازنمایاندن یک شرکت با تمام زیرمجموعه هایش به عنوان یک کل بزرگ هستند، یعنی به جای تمرکز بر محصول یا برندهای زیر مجموعه، بر ماهیت آن کسب وکار تمرکز می نمایند. با این شرح بدیهی است که هدف از این وب سایت ها بیش از آنکه تبلیغاتی باشد در راستی آگاهی بخشی است.

مخاطبان درباره خبرنگاران

در وب سایت های سازمانی روی سخن محتوا با تمام ذی نفعان یک کسب وکار است، اما با توجه به منظره این نوع وب سایت ها که هدفی فراتر از خرید و فروش را دنبال می نمایند وب سایت درباره خبرنگاران در مقایسه با وب سایت اصلی خبرنگاران به طور خاص برای مشتریان به معنای خریداران نیست، بلکه از بخش های مختلفی تشکیل شده است و می کوشد محتوای مورد احتیاج برای مخاطبان مختلف خود را تأمین کند: سهام داران، سرمایه گذاران و سایر کسب وکارها، رسانه ها و مطبوعات، همکاران و متقاضیان کار و مراجع حاکمیت.

بدون شک مشتریان علاقه مند به خرید از خبرنگاران می توانند در وب سایت درباره خبرنگاران نیز به پلتفرم های فروش گروه خبرنگاران دسترسی داشته باشند.

آنچه در درباره خبرنگاران می گذرد

وب سایت درباره خبرنگاران اکنون شامل شش بخش اصلی ست:

خبرنگاران کیست؟

در این قسمت، با مأموریت، رسالت، ارزش های خبرنگاران و در یک کلام، هویت خبرنگاران آشنا می شوید. بعلاوه تاریخچه خبرنگاران را در یک محور زمانی 15 ساله از شروع به کارش تا زمان حال مشاهده می کنید. اعضای گروه خبرنگاران نیز در دسته های مختلف تجارت الکترونیک، فناوری اقتصادی، فناوری بازاریابی، لجستیک، نوآوری، مسئولیت اجتماعی و محتوا در این قسمت معرفی شده اند.

خبرنگاران چه می نماید؟

کسب وکار خبرنگاران اکنون در حوزه های مختلفی فعال است که همگی به واسطه ارتباط با اقتصاد دیجیتال اشتراکاتی دارند. در این بخش دسترسی آسان به اطلاعات مربوط به فعالیت مرکز فروشندگان خبرنگاران، خرید و فروش محصولات بومی، ارتباطات B2B و بعلاوه آشنایی با بخش عملیات و لجستیک خبرنگاران برقرار شده است.

اخبار و داستان های خبرنگاران

اتاق خبر تازه خبرنگاران: مخاطب اصلی این بخش از وب سایت، علاقه مندان اخبار خبرنگاران و به طور خاص رسانه ها هستند. واحد ارتباطات خبرنگاران از سال 96 بخشی را در خبرنگاران مگ به نام اتاق خبر خبرنگاران راه اندازی نموده بود. اکنون اخبار خبرنگاران در بستر وب سایت تازه درباره خبرنگاران قابل مطالعه و مشاهده هستند.

بسته های رسانه ای: بعلاوه محتوای بصری مورد احتیاج برای اهالی رسانه، شامل تصاویری از مراکز مختلف پردازش سفارش های خبرنگاران، هویت برندهای زیر مجموعه گروه خبرنگاران و نیز تصاویری از افراد اثر گذار و محیط های کار در خبرنگاران در این قسمت قابل مشاهده و دریافت است.

گزارش های گروه خبرنگاران: داستان پردازی با داده ها رویکردی است که از سال 98 در گزارش های عمومی و سالانه خبرنگاران به کار گرفته شده است. تدوین گزارش های سال 98، گزارش دیجی پی، گزارش سرمایه انسانی 99، گزارش فیدیبو، گزارش سال 99، گزارش کتاب و به تازگی گزارش سرمایه انسانی 1400 با همین رویکرد منتشر شده است. در این بخش از وب سایت درباره خبرنگاران می توانید تمامی این گزارش ها را به صورت یکجا مشاهده و دریافت کنید.

افراد و فرصت ها در خبرنگاران

فرهنگ سازمانی خبرنگاران بر چهار ارزش کار گروهی، اشتیاق برای تعالی، مشتری محوری و نتیجه گرایی متمرکز است. گروه خبرنگاران پر از داستان های پر فراز و نشیب تک تک افراد تشکیل شده است؛ کسانی که خودشان سرمایه انسانی خبرنگاران هستند و از فرصت ها برای اثرگذاری در جامعه برترین بهره را می برند. این بخش از وب سایت درباره خبرنگاران به متقضیان کار و نیز مدیران و بعلاوه تمام کسانی که به داستان های افراد در خبرنگاران علاقه مند هستند دیدی جامع نسبت به فضای کار در خبرنگاران می دهد.

مسئولیت های خبرنگاران

خبرنگاران از همان ابتدای فعالیت، همیشه در زمینه مسئولیت اجتماعی اقداماتی انجام داده است اما در سال های گذشته استراتژی سازمانی خبرنگاران در این زمینه به واسطه تشکیل واحد مستقل و منسجمی برای مسئولیت اجتماعی هدفمندتر و منسجم تر شده است. در این بخش از وب سایت درباره خبرنگاران به صورتی یکپارچه تر با اقدامات خبرنگاران در این زمینه، آرمان ها و چالش هایش آشنا می شوید.

ارتباط با سرمایه گذاران در خبرنگاران

خبرنگاران چند سالی ست که مقدمات ورود به بورس را فراهم نموده است و از همان سال در راستای شفافیت هرچه تمام تر در خصوص عملکرد خود، دست به تهیه و ارائه گزارش های سالانه و تخصصی زد. بدون شک، عرضه اولیه خبرنگاران در بازار سرمایه می تواند نقش مثبتی در توسعه ارتباط خبرنگاران با جامعه و یکی از ذی نفعان مهم خود داشته باشد. این بخش از وب سایت درباره خبرنگاران به طور ویژه برای ارتباط بیشتر و بهتر با سهام داران پس از IPO شدن خبرنگارانست.

وب سایت درباره خبرنگاران اکنون مراحل ابتدایی توسعه خود را می گذراند و به تدریج به روز رسانی می گردد. از برنامه های آینده این وب سایت غنی سازی بخش اخبار و ارائه آخرین آمار و ارقام به روز رسانی شده خبرنگاران مشابه گزارش های سالانه است. خبرنگاران امیدوار است که با راه اندازی این وب سایت بتواند مرجع مناسبی برای اطلاع رسانی در خصوص اخبار، وقایع و اقدامات خبرنگاران باشد و بعلاوه تصویر جامع و شفافی از عملکرد گروه خبرنگاران را به مخاطبان مختلف خود ارائه کند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 273

به "طراحی سایت: داستان خبرنگاران اینجاست؛ شروع به کار وب سایت درباره خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: داستان خبرنگاران اینجاست؛ شروع به کار وب سایت درباره خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید