تیراندازی مرد خشمگین از سان روف ماشین

به گزارش بانو هما، پلیس تگزاس آمریکا در پی جوان مظنونی است که در حالیکه از سان روف خودروی شاسی بلند بیرون آمده بود یک اسلحه را به سمت دانش آموزان اتوبوس مدرسه نشانه رفته است.

تیراندازی مرد خشمگین از سان روف ماشین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای بی سی، خودروی مهاجم پشت سر اتوبوس مدرسه دیتون در تگزاس در حال حرکت بوده و دانش داموزان 13 تا 14 ساله برایش دست تکان می دادند که ناگهان از سان روف خودرو با یک اسلحه بیرون آمده و به سمت دانش آموزان نشانه گرفته است.

یکی از دانش آموزان پیروز شده از این لحظه فیلم گرفته و این فیلم را در اختیار پلیس منطقه قرار دهد.

سخنگوی پلیس بیان نمود با در دست داشتن چهره مهاجم به زودی او را دستگیر خواهیم کرد. خوشبختانه او به سمت دانش آموزان شلیک نکرده و تنها قصد ترساندن و جلب توجه داشته است اما با این وجود او فردی خاطی است که می توانست جان دانش آموزان زیادی را به خطر اندازد.

آمارها نشان میدهد حملات به دانش آموزان مدارس در آمریکا بسیار زیاد بوده و دانش آموزان زیادی در پی این حملات جان خود را از دست داده اند.

لازم به ذکر است در پی تیراندازی ماه گذشته در دبیرستان آکسفورد که منجر به کشته شدن چهار دانش آموز و زخمی شدن هفت دانش آموز دیگر شد، مدارس سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

حداقل دوازده دانشجو در فلوریدا، مریلند، کانکتیکات، کالیفرنیا، ویسکانسین و سایر استان ها این هفته پس از ادعای تهدید در شبکه های اجتماعی به کشتار دسته جمعی دستگیر شدند.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 247

به "تیراندازی مرد خشمگین از سان روف ماشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی مرد خشمگین از سان روف ماشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید