تور پراگ: سفر به اعماق جمهوری چک

به گزارش بانو هما، وقتی نام جمهوری چک را می شنوید، دوست دارید به شهر پراگ سفر کنید. چک با اینکه کشور کوچکی است اما جاذبه های تاریخی منحصربفرد با طبیعتی خارق العاده دارد. در شرایط که شما نمی توانید بلیط هواپیما خریداری کنید، بهتر است با بعضی از این مکانهای شگفت انگیز آشنا شوید.

تور پراگ: سفر به اعماق جمهوری چک

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

اولوموتس باشکوه

شهراولوموتس (Olomouc) در منطقه موراویا در شرق جمهوری چک قرار گرفته است. اگر می خواهید پراگ کوچک با معماری باروک ببینید، به اولوموتس سفر کنید، شهری که مرکز کلیسایی موراویا است. شما می توانید با آرامش و در محلی دور از جمعیت توریستها، به کشف زیبایی شهر بروید. قلعه تاریخی شهر روی تپه ای کوچک در نزدیکی میدان ونسسلاس قرار گرفته است. منظره جغرافیایی دلنشین، زیبایی باشکوه قلعه را دو چندان می نماید، بعد از اینکه خوب پرسه زدید، عصاره ای از دنیای پنهان جمهوری چک را لمس خواهید کرد. یادتان باشد توارشکی، پنیر معروف و منحصر بفرد اولوموتس را امتحان کنید.

دنیای زیرزمینی موراویا

کارست، یک پدیده شگفت انگیز جغرافیایی در جمهوری چک و در شمال برنو است. کارست موراویا از صدها غار در یک منطقه جنگلی با دره ها، رودخانه های زیرزمینی و صخره های عمیق تشکیل شده است. شما وقتی به غار پونکاوا قدم می گذارید غرق در تالار استالاگمیت ها به ارتفاع چهارمتر خواهید شد. شما می توانید با یک قایق در رودخانه زیرزمینی حرکت کنید و منظره های خیره کننده ببینید. کنار غار نیز برای دوچرخه سواری و کوهپیمایی مسیرهای خوبی وجود دارد.

گرندکنیون چک

در روستای موژینا نزدیک شهر پراگ، معادن سنگ آهکی وجود دارد که سالهاست رهاشده و به ولکا آمریکا (velka amerika) معروفیت یافته است. به علت ساخت معدن، یک پدیده طبیعی شگفت شکل گرفته که مردم منطقه آنرا گرندکنیون چک می نامند. در دل این صخره های حفاری شده، دریاچه ای زیبا بوجود آمده است که شما را متعجب خواهد ساخت. این دره به طول 800 متر، عرض 200 متر و ارتفاع 100 متر به شما امکان می دهد از بالا این دریاچه را ببینید یا پایین بروید و اطراف آن پیاده روی کنید. اینجا لوکیشن چند فیلم سینمایی بوده و شما تا دلتان بخواهد می توانید عکاسی کنید و لذت ببرید.

منبع: تریپ
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 406

به "تور پراگ: سفر به اعماق جمهوری چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پراگ: سفر به اعماق جمهوری چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید