توجه به حقیقت وجودی معصومین(ع) چراغ هدایتگر در زندگی بشر است

به گزارش بانو هما، به گزارش خبرنگاران ، در لرستان با توجه به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، فرهاد زیویار، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان لرستان در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

توجه به حقیقت وجودی معصومین(ع) چراغ هدایتگر در زندگی بشر است

متن پیغام به این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه السلام

هرکس با کتاب ها آرامش یابد، راحتی و آسایش از او سلب نمی گردد.

امروزه یکی از ابزارهایی که جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق می دهد، مطالعه و افزایش سطح آگاهی مردم است.

از سوی دیگر مطالعه و کتابخوانی همواره مورد تأکید اولیای دین قرار داشته که اگر با تفکر و عمل همراه گردد موجب دستیابی انسان به دانایی می گردد.

یکی از راه های ترویج کتابخوانی در جامعه برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع و اثرگذار است. به همین دلیل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان متولی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کشور در حال برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی است.

توجه به حقیقت وجودی معصومین(ع) از جمله امام رضا(ع) ، الگویی مناسب و چراغ هدایتگر در زندگی ما و به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز است و این مهم را می توان با مطالعه سیره و روش زندگانی ائمه معصومین (ع) به دست آورد. جشنواره کتاب خوانی رضوی فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر با سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ترویج فرهنگ ائمه اطهار است.

بر این اساس با توجه به برگزاری این جشنواره در تمامی رده های سنی از جمله کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از همه دستگاه های اجرایی، فرهنگی، سازمان های مردم نهاد و عموم مردم کتاب دوست، شریف و فرهیخته ی استان دعوت می گردد در بخش های مختلف این جشنواره کتابخوانی شرکت نمایند.

امید است این اقدام ارزنده موجب شناخت و معرفت بیشتر مردم از ائمه و اهل بیت گردد و خشنودی امام عصر (عج) را به همراه داشته باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 خرداد 1402 بروزرسانی: 3 خرداد 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 542

به "توجه به حقیقت وجودی معصومین(ع) چراغ هدایتگر در زندگی بشر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به حقیقت وجودی معصومین(ع) چراغ هدایتگر در زندگی بشر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید