تور قطر ارزان: امیرقطر برای شاه سعودی پیغام فرستاد

به گزارش بانو هما، ایسنا نوشت: امیر قطر به پادشاه عربستان درخصوص روابط دوجانبه و برادرانه موجود میان دوحه و ریاض و راه های حمایت و تقویت آنها در تمامی زمینه ها و سطوح پیغام داد.

تور قطر ارزان: امیرقطر برای شاه سعودی پیغام فرستاد

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان پیغام مکتوبی از سوی تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر دریافت کرد.

در این نامه که به وسیله بندر بن محمد العطیه، سفیر قطر در عربستان در ساختمان وزارت خارجه در شهر ریاض به ولید بن عبدالکریم الخلیجی، معاون وزیر خارجه عربستان تحویل داده شد، به روابط مستحکم دوجانبه و برادرانه موجود میان دو کشور و ملت و راه های حمایت و تقویت آنها در تمامی زمینه ها و سطوح پرداخته شد.

العطیه و الخلیجی در دیداری که با یکدیگر داشتند، درباره روابط دوجانبه عربستان و قطر و راه های تقویت آنها در تمامی زمینه ها و گفتگو درباره مسائل منطقه ای و بین المللی مهم مشترک دو کشور گفت وگو کردند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین نیز درباره روابط برادرانه دو کشور و راه های تقویت و توسعه آنها در زمینه های مختلف به همتای عربستانی خود پیغام داد.

خبرگزاری بنا اظهار داشت، عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین نامه آل خلیفه را به فیصل بن فرحان، همتای عربستانی خود در ریاض تحویل داد.

علاوه بر این، سلطان سلطان بین هیثم بن طارق، پادشاه عمان نیز در پیغام مکتوبی برای پادشاه عربستان به روابط برادرانه و مستحکم موجود میان دو کشور و راه های تقویت آنها در تمامی زمینه ها پرداخت.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 236

به "تور قطر ارزان: امیرقطر برای شاه سعودی پیغام فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: امیرقطر برای شاه سعودی پیغام فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید