تور قطر ارزان: تأکید وزیر دفاع قطر بر اهمیت ثبات سیاسی منطقه

به گزارش بانو هما، وزیر دفاع قطر با تأکید بر اهمیت ثبات سیاسی برای منطقه گفت کشورش کوشش های زیادی برای بسط امنیت و ثبات در منطقه داشته است و در زمان حاضر هم به عنوان میانجی برای نزدیک کردن دیدگاه ها بین تمامی طرف ها وارد عمل می گردد.

تور قطر ارزان: تأکید وزیر دفاع قطر بر اهمیت ثبات سیاسی منطقه

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های قطری به نقل از خالد بن محمد العطیه جانشین نخست وزیر و وزیر امور دفاعی قطر اعلام کردند، دوحه به موفقیت مذاکرات هسته ای با ایران چشم دوخته است و امیدوار است این توافق به زودی محقق و منطقه به فاز دوم یعنی شکل گیری چارچوب امنیتی دربرگیرنده کشورهای منطقه وارد گردد.

او که در بیستمین نشست دوحه سخن می گفت تأکید کرد، کشورها به علت شکنندگی پیمان های موجود، در حال تغییر پیمان های خود هستند.

العطیه در عین حال تأکید کرد، کشورهای منطقه باید با هم همزیستی داشته باشند.

این مقام قطری بعلاوه اطلاع داد کشورش کوشش های زیادی برای بسط امنیت و ثبات در منطقه دارد و در زمان حاضر هم به عنوان میانجی برای نزدیک کردن دیدگاه ها بین تمامی طرف ها وارد می گردد.

به گفته العطیه ثبات سیاسی برای منطقه و تمامی کشورهای دنیا مهم است.

وی در رابطه با توافق هسته ای هم گفت: قطر مدتهاست که به انتها خوش این توافق امید بسته است و اگر این امر محقق گردد ما باید وارد فاز دوم شویم و تمامی شرکای خود را ترغیب کنیم که به چارچوب امنیتی متشکل از تمامی بازیگران منطقه بپیوندند.

معاون نخست وزیر قطر ابراز کرد: هر نوع تحول مثبت در مسئله توافق هسته ای ایران، بازخورد مثبت خود را بر مسایل مختلف منطقه خواهد داشت، زیرا کشورهای منطقه را نمی توان از یکدیگر جدا کرد، پس باید با یکدیگر همزیستی کنیم و با تدوین توافقنامه چارچوب امنیتی آن را به عنوان بستر ثابت همکاری فی مابین به کار بگیریم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 355

به "تور قطر ارزان: تأکید وزیر دفاع قطر بر اهمیت ثبات سیاسی منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: تأکید وزیر دفاع قطر بر اهمیت ثبات سیاسی منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید