اعلام زمان ثبت نام نو وام ناباروری

به گزارش بانو هما، رئیس بنیاد 15 خرداد با اعلام زمان ثبت نام نو دریافت تسهیلات ناباروری عنوان نمود: تا تیرماه امسال ثبت نام های فعلی را ساماندهی می کنیم و در انتهای تیرماه ثبت نام های نو انجام خواهد شد.

اعلام زمان ثبت نام نو وام ناباروری

حمیدرضا علیان زادگان، رئیس بنیاد 15 خرداد در مصاحبه با فارس با اشاره به خدمات این بنیاد به زوجین نابارور، اظهار کرد: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه جمعیت فعالیت های گسترده ای تعریف نموده است، بعضی از آن ها امسال اجرایی و بعضی دیگر نیز در سال آینده رونمایی می شوند.

وی اضافه نمود: براساس توان ما در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد 15 خرداد، پروژه های مختلفی را تعریف نموده ایم که از جمله آن می توان به اعطای تسهیلات آغاز درمان ناباروری و یاری به درمان زوجین نابارور اشاره نمود.

رئیس بنیاد 15 خرداد به بخشی دیگر از خدمات این ستاد اشاره و اعلام کرد: در قانون تصمیمات خوبی برای یاری به درمان زوجین نابارور گرفته شده است و اعتبارات مناسبی نیز تعریف شده است و ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز بخشی از دغدغه های خانواده ها در حوزه ناباروری و یاری به آغاز درمان آن ها را با تمرکز بر منطقه ها محروم با اعطای تسهیلات دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: برای سرعت بخشی به آغاز درمان ناباروری زوجین نابارور، پرداخت 10 میلیون تسهیلات را در نظر گرفتیم، اما به مرور می توانیم با مشارکت خیرین این رقم را و بعلاوه تعداد خدمت گیرندگان را افزایش دهیم. تا به امروز از ابتدای امسال به 1100 زوج نابارور تسهیلات اعطا شده یا به بانک معرفی شده اند و تا انتها تیرماه انشاالله این آمار به 10 هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به ملاک ارزیابی برای شناسایی زوجین منطقه ها محروم، بیان نمود: تا به امروز 1100 خانواده با اولویت دهک های محروم و کم برخوردار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده که به مرور دامنه دهک ها را توسعه خواهیم داد.

رئیس بنیاد 15 خرداد به نحوه ثبت نام زوجین نابارور در طرح دریافت تسهیلات اشاره نمود و گفت: ما 58 مرکز درمانی طرف قرار داد در بانک اطلاعاتی بنیاد داریم، زوجین نابارور در تمام استان های کشور می توانند در موعد ثبت نام که به وسیله ادارات کل استانی ستاد اطلاع رسانی خواهد شد اقدام به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ناباروری نمایند، پس از آنکه مدارک آن ها در سامانه بنیاد 15 خرداد مورد تأیید نهاده شد به آن ها تسهیلات فوق الذکر اعطا می گردد، فعلاً به علت این که حجم متقاضیان بسیار بالا بوده، ثبت نام تازه انجام نمی دهیم، پس از اینکه ثبت نام های فعلی مشخص تکلیف و غربالگری شد می توانند ثبت نام های تازه را انجام دهند.

وی با بیان اعلام مرحله تازه ثبت نام برای دریافت تسهیلات ناباروری، مطرح کرد: تا تیرماه ثبت نام های فعلی را ساماندهی خواهیم کرد و در انتهای تیرماه ثبت نام های تازه انجام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 379

به "اعلام زمان ثبت نام نو وام ناباروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان ثبت نام نو وام ناباروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید