آخرین شرایط شهرهای قرمز کشور

به گزارش بانو هما، تهران (پانا) - براساس آخرین اطلاعات اپلیکیشن ماسک، تعداد شهرستان های قرمز کرونایی به 22 شهر کاهش یافته و ضمن آنکه شهرهای اصفهان، شیراز، همدان و بجنورد در شرایط زرد و بوشهر و زاهدان در شرایط آبی قرار گرفتند.

آخرین شرایط شهرهای قرمز کشور

به گزارش وبدا، شهرستان هایی که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند عبارتند از: جلفا و مرند در استان آذربایجان شرقی، اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت و شوط در استان آذربایجان غربی، بیرجند، طبس و قائنات در استان خراسان جنوبی، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در استان خراسان رضوی، گرمه در خراسان شمالی، دامغان در استان سمنان، زابل در استان سیستان و بلوچستان، استهبان، جهرم، سرچهان و ممسنی در استان فارس، بانه در استان کردستان، زرند و شهربابک در استان کرمان و خاتم و مهریز در استان یزد هستند.

شرایط قرمز از بعضی منطقه ها به شهرهای همجوار در حال توسعه است و اعمال محدودیت های شدید در شهرهای قرمز کنونی برای کاهش آمار ابتلا و فوت، درگیر شدن شهرهای همجوار و پیشگیری از آغاز موج ششم کرونا بسیار لازم است.

خوشبختانه بعضی شهرها که به تازگی قرمز شده بودند از شرایط قرمز خارج شدند و واکسیناسیون گسترده در پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان و ادامه شرایط قرمز این شهرها بسیار موثر بوده است.

براساس این گزارش، اکنون 22 شهرستان قرمز، 87 شهرستان نارنجی، 222 شهرستان زرد و 113 شهرستان در شرایط آبی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 195

به "آخرین شرایط شهرهای قرمز کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شهرهای قرمز کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید