طراح نمای ویلای دوبلکس: گفت وگوی استاندار آذربایجان شرقی و وزیر راه با رئیس جمهوری آذربایجان، توافق برای سرمایه گذاری متقابل و مشارکت در بازسازی قره باغ

به گزارش بانو هما، خبرگزاری خبرنگاران-هیأت سیاسی مالی کشورمان صبح امروز در دومین روز از سفر خود به جمهوری آذربایجان، به صورت ارتباط تصویری با الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان ملاقات و گفت وگو کردند.

طراح نمای ویلای دوبلکس: گفت وگوی استاندار آذربایجان شرقی و وزیر راه با رئیس جمهوری آذربایجان، توافق برای سرمایه گذاری متقابل و مشارکت در بازسازی قره باغ

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛رئیس جمهور آذربایجان در این گفت وگو، با اشاره به ملاقات خود با رئیس جمهور کشورمان در عشق آباد، گفت: ملاقات با آقای رئیسی، نقطه عطفی در روابط دو کشور برادر و دوست بود و آثار این ملاقات در توسعه مناسبات دو کشور مشهود است.

الهام علی اف با تأکید بر توسعه همکاری های مشترک و منطقه ای، با دعوت از شرکت های ایرانی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این کشور، گفت: شرکت های ایرانی در زمینه های مختلف مالی و طرح های ترانزیتی و فراوری انرژی می توانند در توسعه و بازسازی منطقه ها آزادشده قره باغ، حضوری فعال داشته باشند.

وی بعلاوه از هیأت سیاسی مالی کشورمان خواست سلام گرم وی را به دکتر رئیسی، رئیس جمهور کشورمان ابلاغ نمایند.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان که رئیس کمیسیون مشترک مالی ایران و آذربایجان هم هست، با اشاره به سیاست راهبردی کشورمان در توجه به همسایگان، گفت: فصل جدیدی از روابط دو کشور دوست و برادر شروع شده و اطمینان داریم با اراده جدی که میان دو کشور وجود دارد شاهد تعمیق بیش از پیش روابط دوجانبه باشیم.

رستم قاسمی اضافه کرد: ایران تجارب خوبی در مشارکت برای بازسازی کشورهای مختلف منطقه دارد و این همکاری ها به توسعه و امنیت پایدار منطقه یاری خواهد نمود.

وی با تاکید بر توسعه ارتباطات حمل و نقل بین دو کشور، گفت: ایجاد کریدورهای ترانزیتی از مهم ترین برنامه های ما و منطقه است که با همکاری دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان می تواند گشایش های مالی را در منطقه را فراهم کند.

استاندار آذربایجان شرقی، معاون مالی وزیر امور خارجه، معاونان وزارت راه و شهرسازی، استاندار اردبیل و سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو نیز در این ملاقات حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 244

به "طراح نمای ویلای دوبلکس: گفت وگوی استاندار آذربایجان شرقی و وزیر راه با رئیس جمهوری آذربایجان، توافق برای سرمایه گذاری متقابل و مشارکت در بازسازی قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح نمای ویلای دوبلکس: گفت وگوی استاندار آذربایجان شرقی و وزیر راه با رئیس جمهوری آذربایجان، توافق برای سرمایه گذاری متقابل و مشارکت در بازسازی قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید