نوشت افزار های دوستدار محیط زیست فراوری شد

به گزارش بانو هما، یک شرکت دانش بنیان توانسته نوشت افزار های با دوام و طول عمر بالا و بعلاوه بدون احتیاج به قطع درختان طراحی و فراوری کند.

نوشت افزار های دوستدار محیط زیست فراوری شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سید محسن افضل مدیرعامل شرکت دانش بنیان مداد جهانی فردا با بیان اینکه مداد های پلی مینرال محصول فراوریی این شرکت هستند، گفت: مداد در بازار نوشت افزار، یکی از کالا های مهم و اساسی است که بیش از 70 در صد مواد اولیه آن از خارج کشور وارد می گردد.

فراوری مداد بدون قطع درختان

مداد های پلی مینرال که ثبت اختراع آن نیز صورت گرفته با مواد اولیه ایرانی و با کیفیت بسیار بالا و کاملاً سالم فراوری می شوند. در فرایند فراوری این محصول مواد اولیه پلیمری و معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرایند فراوری این مداد ها پیچیده است، اما کاملاً دوستدار محیط زیست است و برای فراوری آن هیچ درختی قطع نمی گردد. بچه ها بیشترین مصرف کنندگان مداد هستند و این مداد هیچ گونه آلودگی از قبیل فلزات سنگین، سرب، انگل ها و موارد دیگر ندارد و جزو سالم ترین مداد ها در سطح جهان است.

مقاومت و طول عمر بیشتر نسبت به مداد چوبی

استفاده از مواد پلیمری باعث شده این محصول مقاومت و طول عمری بیشتری نسبت به مداد چوبی داشته باشد، بعلاوه ازلحاظ قیمت هم نسبت به مداد چوبی مقرون به صرفه تر است. در حال حاضر در این شرکت 25 نفر به صورت مستقیم و بیش از 100 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مداد جهانی فردا با اشاره به این که این مداد در انواع مختلف مثل مداد رنگی با برند آدمیرال به فروش می رسد، اضافه کرد: این محصول می تواند در حفظ محیط زیست، جلوگیری از قطع درختان، جلوگیری از ورود کالا های بی کیفیت به کشور، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال تأثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 367

به "نوشت افزار های دوستدار محیط زیست فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشت افزار های دوستدار محیط زیست فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید