مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات خوش آمد گو در اتاوا تا رفاقت سیلیکون ولی و پنتاگون

به گزارش بانو هما، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

سال نو میلادی در شرایطی شروع شد که بسیاری از اهالی دنیای فناوری سال گذشته را با جنجالهایی متعدد گذراندند. اما در این میان به نظر می رسد شرایط شرکت های فعال در حوزه فراوری موبایل بد نبوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات خوش آمد گو در اتاوا تا رفاقت سیلیکون ولی و پنتاگون

امنیت سایبری یکی از موضوعاتی است که طی سال 2018 به شدت مورد توجه بود و اکنون در سال 2019 این موضوع پررنگ تر خواهد شد. بسیاری از کارشناسان سایبری معتقدند شاید بتوان به واسطه مرور فرصتها و تهدیدهای سایبری در سال 2018 به پیش بینی آنچه که در سال 2019 رخ می دهد پرداخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اهالی اتاوا از این پس به محض ورود به ساختمان شهرداری با روباتی روبرو خواهند شد که وظیفه خوشامدگویی به مراجعین را بر عهده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینترنت اشیاء جزو موارد کلیدی در زندگی انسان امروزی است. درواقع بسیاری از محصولات تکنولوژیک دنیای امروز به نوعی زیرمجموعه ای از اینترنت اشیاء هستند. اما آیا اینترنت اشیاء در سال 2019 نیز پیروز و پراقبال خواهد بود؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بارها و بارها نام تکنولوژی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را می شنویم. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید انسان مدرن امروزی، به زودی به وسیله این دو تکنولوژی به طور کامل محاصره می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه نیویورک و دانشگاه ایالتی میشیگان نوعی اثر انگشت مصنوعی را فراوری نموده اند که بر اساس ادعای آنان می تواند بیش از یک سوم گوشی های هوشمند را به راحتی هک کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 471

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات خوش آمد گو در اتاوا تا رفاقت سیلیکون ولی و پنتاگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات خوش آمد گو در اتاوا تا رفاقت سیلیکون ولی و پنتاگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید