مربی طرفدار: در تمام دقایق برتر از استقلال بودیم، گل دوم حریف صد درصد خطا بود

به گزارش بانو هما، مربی تیم فوتبال طرفدار به شدت از قضاوت داور ملاقات این تیم برابر استقلال انتقاد کرد.

مربی طرفدار: در تمام دقایق برتر از استقلال بودیم، گل دوم حریف صد درصد خطا بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد رجب زاده پس از شکست 2 بر یک طرفدار مقابل استقلال گفت: کار از ضجه زدن، صحبت کردن مقابل دوربین و گفتن این اتفاقات به کمیته های اخلاق و انضباطی گذشته است. روز قبل از مسابقه از فوتبال پاک حرف می زنند؛ حالا شما صحنه های بازی را ببینید. گل دوم استقلال با شهادت کارشناسان داوری صد درصد خطا بود که داور از آن گذشت.

وی با انتقاد از قضاوت سیدعلی اصغر مومنی اعلام کرد: کاپیتان ما وسط زمین با احترام با داور صحبت کرد، اما داور به او کارت زرد داد. در دقایق پایانی هم که بازی در جریان بود، توپ را به وسط زمین انداختند که داور به من کارت زرد و سپس کارت قرمز داد. اینها را به چه کسی بگوییم؟ ما را جریمه و محروم می نمایند؛ کارشناسان هم می گویند آن صحنه خطا بود، اما برای داور چه اتفاقی می افتد؟

مربی تیم فوتبال طرفدار در پاسخ به این پرسش که آیا از محرومیت بیشتر ترسی ندارد، گفت: آنها باید از این مسئله بترسند؛ من چرا بترسم؟ ما صحنه را از فاصله 50 متری می بینیم؛ آن وقت داور چگونه در یک متری صحنه نمی بیند؟ در تمام دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم، اما من که نمی توانم در زمین سوت بزنم. خیلی راحت روی ما خط می کشند. با خود می گویند او را محروم کنیم و پولی از باشگاهش بگیریم، اما چه کسی جوابگوی ما خواهد بود؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 328

به "مربی طرفدار: در تمام دقایق برتر از استقلال بودیم، گل دوم حریف صد درصد خطا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی طرفدار: در تمام دقایق برتر از استقلال بودیم، گل دوم حریف صد درصد خطا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید