مجیدی: نسبت به جریمه ای که شدم اعتراضی ندارم، درباره بازیکن گابنی گل گهر واقعیت را می دانیم

به گزارش بانو هما، فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال گفت نسبت به جریمه ای که از سوی برادرش شده است، اعتراضی ندارد و این جریمه نیز در قبال او اعمال شد.

مجیدی: نسبت به جریمه ای که شدم اعتراضی ندارم، درباره بازیکن گابنی گل گهر واقعیت را می دانیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال پس از رجحان یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان گفت: به مجموعه باشگاه تبریک می گویم. از مدیریت باشگاه گرفته که آقای آجورلوست و تمام اعضای باشگاه که کوشش می نمایند. به کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم و امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد و ما کوشش مان را می کنیم.

وی درباره اینکه شش باشگاه بیانیه داده اند که نتایج بازی های گل گهر به علت بازی بازیکن گابنی نباید 3 بر صفر گردد، گفت: در حیطه وظایف من نیست در این باره صحبت کنم. باشگاه سلسله مراتب دارد که مدیریت و بخش حقوقی باشگاه صحبت خواهند کرد. این حق مان است. ما و همه مردم واقعیت را می دانیم و اجازه بدهید کسی که مسئولیت دارد صحبت کند. فقط تبریک می گویم و تنها خواهشی که دارم، حضور تماشاگران است و حیف که ما این فوتبال ها را انجام می دهیم، اما از شانس مان طرفداران استقلال را نداریم. اگر امروز از برد لذت می بریم، کاش طرفداران هم بودند و در کنار آنها این برد بیشتر می چسبید. جای آنها بسیار خالی است و امیدوارم تدابیری اندیشیده گردد که طرفداران هم باشد و خیلی ناراحت هستم که آنها نیستم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا اجازه حضور طرفداران را نمی دهند، گفت: این مسئله هم در حیطه من نیست که صحبت کنم و از مجموعه باشگاه و سازمان لیگ باید بپرسید. فقط جای آنها خالی است و دل ما خیلی تنگ شده است. می دانیم که الان خیلی خشنود هستند و ما هم از خشنودی آنها خشنود هستیم.

مجیدی در واکنش به این مسئله که برادرش اعلام نموده بود او را جریمه نموده است، گفت: این یک مسئله داخل مجموعه ماست. من مستثنی نیستم و برادر من به عنوان سرمربی جریمه کرد که اعمال هم شد. بنده اعتراضی ندارم و پایبند به قوانین باشگاه هستم و سرمربی در این خصوص تصمیم گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 326

به "مجیدی: نسبت به جریمه ای که شدم اعتراضی ندارم، درباره بازیکن گابنی گل گهر واقعیت را می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: نسبت به جریمه ای که شدم اعتراضی ندارم، درباره بازیکن گابنی گل گهر واقعیت را می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید