بازی های پاراآسیایی جوانان، منامه بیگانه با میزبانی با مسائل حمل و نقل

به گزارش بانو هما، شهر منامه در حالی میزبانی بازی های پاراآسیایی جوانان را بر عهده گرفته که تقریباً نمادی از این میزبانی در شهر دیده نمی گردد.

بازی های پاراآسیایی جوانان، منامه بیگانه با میزبانی با مسائل حمل و نقل

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بحرین، چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان از روز چهارشنبه هفته گذشته با برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر شروع شد و تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.

شهر منامه در حالی میزبان این رویداد است که نتوانسته در بخش هایی از این میزبانی نمره قبولی بگیرد. یکی از مهمترین بخش ها مربوط به حمل و نقل ورزشکاران به محل برگزاری مسابقات و بازگشت به هتل است. به علت زمان بندی حرکت اتوبوس و کمبود آنها، ورزشکاران باید حداقل سه ساعت زودتر هتل را ترک نمایند و این موضوع در بیشتر مواقع مشکلاتی را برایشان ایجاد می نماید.

تغییر متناوب برنامه نیز از دیگر مسائل پیش روی تیم های شرکت نماینده است و هر شب باید منتظر اعلام برنامه نو بود تا بتوان برای آن اقدامات لازم انجام گردد.

نکته دیگری که می توان به میزبانی شهر تقریباً 200 نفری منامه نمره منفی داد، مربوط به عدم اطلاع رسانی شهری است. تقریباً به طور کامل می توان گفت که هیچ خبری در حد یک بنر در شهر نیست.

در کنار این مسائل، بعضی شرایط نیز وجود دارد که کاملاً به چشم می آید و قابل تحسین است. در شهر منامه خبری از زباله های خیابانی نیست. یک فرهنگ سازی صحیح در کنار نصب سطل های زباله متعدد باعث شده منامه شهری تمیز باشد.

بعلاوه باید به شرایط رانندگی نیز اشاره نمود. وجود چراغ های طولانی و ترافیک های عصرگاهی شاید باعث سر رفتن حوصله رانندگان گردد، اما اینجا خبری از بوق زدن نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 241

به "بازی های پاراآسیایی جوانان، منامه بیگانه با میزبانی با مسائل حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های پاراآسیایی جوانان، منامه بیگانه با میزبانی با مسائل حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید