اینترنت هدیه خبرنگاری 1402 به کدام خبرنگاران اختصاص پیدا می نماید؟

به گزارش بانو هما، روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار طی پیامکی به بعضی خبرنگاران، اعلام شد 200 گیگ هدیه اینترنت برای آن ها فعال شده است. اکنون این سوال مطرح شده که برای چه کسانی اینترنت فعال شده و بقیه خبرنگاران چگونه می توانند اینترنت هدیه خود را دریافت نمایند؟

اینترنت هدیه خبرنگاری 1402 به کدام خبرنگاران اختصاص پیدا می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار اپراتور همراه اول طی پیامی به خبرنگاران، خاطرنشان کرد 200 گیگ هدیه اینترنت برای آن ها فعال شده است. اما این پیامک برای همه خبرنگاران ارسال نشده و به همین دلیل این سوال مطرح شده که این پراتور بر اساس کدام فهرست، اینترنت هدیه خبرنگاران را اختصاص داده است.

روابط عمومی همراه اول در این خصوص گفت: 200 گیگ اینترنت هدیه سال جاری بر اساس فهرستی که سال گذشته از طرف وزارت ارشاد برای وزارت ارتباطات و در نهایت به این اپراتور ارسال شده، به خبرنگاران اختصاص یافته است.

این روابط عمومی بعلاوه خاطرنشان کرد: کسانی که در فاصله این یک سال به جرگه خبرنگاران پیوسته اند و یا به هر دلیلی تا پیش از این جزو فهرست وزارت ارشاد نبوده اند، می توانند همانند سال گذشته با مراجعه به سامانه e-rasaneh اطلاعات خود را وارد کنند. بعد از تأیید به وسیله این سامانه، می توانند با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند جهت دریافت اینترنت خبرنگاری، ثبت نام کنند.

روز گذشته نیز عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی در جمع خبرنگاران درباره این خصوص گفت: اینترنت هدیه خبرنگاری، ماننده سال های گذشته به خبرنگاران ارائه می گردد. خبرنگاران از سه شنبه 17 مرداد ماه به مدت یک ماه فرصت دارند تا به وسیله پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 573

به "اینترنت هدیه خبرنگاری 1402 به کدام خبرنگاران اختصاص پیدا می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت هدیه خبرنگاری 1402 به کدام خبرنگاران اختصاص پیدا می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید