از طرفداران استقلال به خاطر عملکرد تیمم عذرخواهی می کنم

به گزارش بانو هما، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی پس پاز پیروزی استقلال مقابل نود ارومیه در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور که با تساوی یک - یک در خاتمه 120 دقیقه و سپس برد در ضربات پنالتی کسب شد، گفت: واقعیت این است که رویم نمی شد به نشست خبری بیایم. لازم می دانم از طرفداران به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم.

از طرفداران استقلال به خاطر عملکرد تیمم عذرخواهی می کنم

وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم اگر دست کم بگیریم به مشکل می خوریم. از موقعیت ها استفاده نکردیم و گل خوردیم. بعد هم کار به اینجا کشید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سه چهار نفر از بازیکنان اصلی در مرز آسیب دیدگی بودند. به همین دلیل خواستم به آنها استراحت بدهم.

مجیدی گفت: در جام حذفی در همه جای جهان اتفاق می افتد تیم های دسته دو و سه مقابل لیگ رجحان شگفتی سازی می نمایند . این را به بازیکنان خودمان گفته بودیم. واقعا رویم نمی شد به نشست خبری بیایم فقط برای عذرخواهی اینجا هستم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد مهاجمان استقلال توضیح داد: من کلی صحبت می کنم نه درباره فرد خاص! اگر امروز تیم خوب نبود مقصرش من هستم که سرمربی بوده ام. ایراد از من بوده است و باز هم به خاطر بازی امروز از طرفداران استقلال عذر می خواهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 340

به "از طرفداران استقلال به خاطر عملکرد تیمم عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از طرفداران استقلال به خاطر عملکرد تیمم عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید