آمادگی 30 مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان خراسان رضوی

به گزارش بانو هما، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از آمادگی 30 مرکز خرید گندم تضمینی در شبکه تعاون روستایی استان اطلاع داد.

آمادگی 30 مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان خراسان رضوی

ایرج ناصری مقدم در جلسه کمیته هماهنگی خرید گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان در تعاون روستایی خراسان رضوی که با حضور مدیر تعاون روستایی استان و مسئولین ذیربط برگزارشد، با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: 30 مرکز خرید مجهز آمادگی خرید گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان استان را انجام خواهد داد که به صورت مباشر این خرید انجام می گیرد.

وی اضافه کرد: مقرر شده با همکاری مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و روسای ادارت تعاون روستایی، تجهیز انبارهای ذخیره گندم موجود در شهرستان اقدام و برنامه ریزی های لازم برای خرید حداکثری گندم تضمینی را انجام گیرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی توضیح داد: هر گونه جابجایی و حمل گندم به خارج از شهرستان ها در طی فصل خرید گندم (بجز گندم های بذری) بایستی با مجوز اداره غله انجام گردد. بازدید تیم های نظارتی ستادی و شهرستانی از مراکز خرید بازدید به منظور رعایت دستورالعمل ها و نظارت دقیق تر بر عملیات خرید به منظور کاهش ضایعات برداشت، با توجه به تنش های حادث شده و کاهش وزن هزار دانه به طور مستمر انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، وی اضافه کرد : همه روسای ادارات تعاون روستایی باید بر امر خرید گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان که به صورت مباشرتی در شبکه انجام می گیرد نظارت داشته و بستر لازم جهت خرید بهتر و بیشتر را فراهم آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 39

به "آمادگی 30 مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 30 مرکز برای خرید تضمینی گندم مازاد بر احتیاج کشاورزان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید