آزمایش ضریب هوشی؛ آیا می توانید خرگوش پنهان را در این تصویر در 15 ثانیه پیدا کنید؟

به گزارش بانو هما، افراد باهوش بسیار بالا می توانند خرگوش پنهان شده را در 15 ثانیه در تصویر زیر تشخیص دهد. آیا شما می توانید؟ اگر به تصویر با دقت نگاه کنید می توانید خرگوش پنهان شده به سرعت پید کنید.

آزمایش ضریب هوشی؛ آیا می توانید خرگوش پنهان را در این تصویر در 15 ثانیه پیدا کنید؟

خبرنگاران | خطای دید و توهم نوری؛ به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی توانیم صحنه یا تصویری را که به وسیله چشمان خود دیده ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

به گزارش خبرنگاران ، توهمات نوری اتفاقی است که ما با تماشا یک تصویر یا صحنه به وسیله چشمان خود به راحتی فریب می خوریم یا اشتباه درک می کنیم. از آنجایی که حل کردن آن ها کمی مشکل است، مردم دوست دارند توهمات نوری بیشتری را کشف نمایند. توهم نوری همواره حس کنجکاوی را در بین مردم فعال می نمایند. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می نماید، بلکه کارایی مغز و چشم ها را در توسعه مهارت های مشاهده بهبود می بخشد.

افراد باهوش بسیار بالا می توانند خرگوش پنهان شده را در 15 ثانیه در تصویر زیر تشخیص دهد. آیا شما می توانید؟ اگر به تصویر با دقت نگاه کنید می توانید خرگوش پنهان شده به سرعت پید کنید. اگر پیروز به یافتن پاسخ نشدید، برای دانستن پاسخ صحیح به انتهای مطلب مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای خرگوش پنهان شده در تصویر

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، خرگوش با دایره قرمز تعیین شده است.

منبع: فرادید
انتشار: 17 آبان 1401 بروزرسانی: 17 آبان 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 456

به "آزمایش ضریب هوشی؛ آیا می توانید خرگوش پنهان را در این تصویر در 15 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "آزمایش ضریب هوشی؛ آیا می توانید خرگوش پنهان را در این تصویر در 15 ثانیه پیدا کنید؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش ضریب هوشی؛ آیا می توانید خرگوش پنهان را در این تصویر در 15 ثانیه پیدا کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید