هتل سولیا پالم ریزورت مکتان سیبو؛ گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره به فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)

به گزارش بانو هما، هتل سولیا پالم ریزورت در جزیره مکتان واقع شده است. مکتان یکی از معروف ترین جزایر شهر سیبو به شمار می رود.

هتل سولیا پالم ریزورت مکتان سیبو؛ گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره به فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

سواحل زیبا، انواع تفریحات آبی و غذاهای متنوع از مهم ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما سیبو هستند. با اقامت در Solea Palm Resort Mactan یک سفر تفریحی تمام عیار را تجربه خواهید کرد. سولیا پالم ریزورت با امکانات رفاهی متعدد نوید اقامتی ایده آل را به مهمانان می دهد.

با اقامت در سولیا پالم ریزورت در عین نزدیکی به سواحل مکتان دسترسی راحتی به جاهای دیدنی سیبو خواهید داشت.

هتل سولیا پالم ریزورت سیبو گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره است تا از جاهای دیدنی مانند قلعه سن پدرو بازدید کنید. چنانچه قصد سفر به سیبو دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل های سیبو برایتان مفید خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سولیا پالم ریزورت مکتان سیبو

در هتل سولیا پالم ریزورت مکتان طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می نماید.

آسانسور، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می روند. در قسمت پذیرش خدمات صرافی، کانسیرج و خودپرداز به مهمانان ارائه می گردد. تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و با خوش رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت کوشش می نمایند.

سولیا پالم ریزورت مکتان پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و طبق موازین این هتل مهمانان بالای 12 سال بزرگ سال محسوب می شوند. گفتنی است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه سازی شده است. در سولیا پالم خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات خشک شویی و لاندری برخوردار شوید.

امکانات برگزاری همایش، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته، دزدگیر، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق از امکانات دیگر این هتل به شمار می روند. گفتنی است فرودگاه بین المللی مکتان سیبو در 7 کیلومتری هتل واقع شده است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل انواع اتاق و سوئیت سولیا پالم با چشم انداز استخر، دریا و باغ است. همه امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق ها گنجانده شده است. تمامی واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند.

از امکانات دیگر موجود در اتاق ها می توان به اتاق نشیمن، میز غذاخوری، کتری برقی، کمد لباس، رخت آویز، اتو و تلفن اشاره نمود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد و گهواره برای بچه ها زیر 2 سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل

در سولیا پالم ریزورت انواع امکانات تفریحی برای مهمانان تدارک دیده شده است. باغ زیبای هتل مناسب برای گردش است. در اوقات فراغتتان می توانید در استخر هتل شنا کنید. برای تفریح بیشتر، فعالیت هایی نظیر بدمینتون، دارت، تنیس و کارائوکه تدارک دیده شده است. بچه ها عزیز می توانند اوقات فراغت خود را در زمین بازی بگذرانند. پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا تجدید قوا کتید. علاقه مندان تناسب اندام از وجود یک باشگاه مجهز داخل هتل خرسند خواهند شد.

رستوران هتل

صبحانه های کانتیننتال، آسیایی، آمریکایی و سلف سرویس از گزینه های موجود برای آغاز یک روز مجذوب کننده هستند. با اقامت در سولیا پالم ریزورت مکتان می توانید غذایتان را در رستوران یا اتاقتان نوش جان کنید. موقعیت مکانی منحصربه فرد هتل، رستوران ها و کافه های متنوعی را در نزدیکی هتل قرار داده است که گزینه های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فیلیپینی هستند. رستوران های Albertos Pizza و Calda Pizza Cordova تنها 1 کیلومتر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل سولیا پالم ریزورت مکتان سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل عمومی Suba-Basbas: 1.2 کیلومتر

فاصله تا ساحل عمومی Marigondon: 2.3 کیلومتر

فاصله تا ساحل Vano: 2.5 کیلومتر

فاصله تا ساحل Galapagos: 2.8 کیلومتر

فاصله تا صلیب ماژلان: 8 کیلومتر

فاصله تا خیابان کولون: 8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 432

به "هتل سولیا پالم ریزورت مکتان سیبو؛ گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره به فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سولیا پالم ریزورت مکتان سیبو؛ گزینه ای ایده آل برای سفرهای دونفره به فیلیپین (تور ارزان فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید