نگاهی به امکانات سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو، از حمایت بدون هزینه تا مشاهده محتوای ویدئویی اختصاصی

به گزارش بانو هما، جدیدترین ویژگی سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیا مربوط به تیم محبوب کاربران است. به این ترتیب کاربران می توانند با عضویت در سامانه هواداری، اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای به روز و مرتبط با تیم محبوب خود را مشاهده نمایند.

نگاهی به امکانات سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو، از حمایت بدون هزینه تا مشاهده محتوای ویدئویی اختصاصی

به گزارش ایلنا، شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، از اواسط پاییز امسال سامانه طرفداری در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شده و بر همین اساس کاربران می توانند با عضویت در سامانه طرفداری تیم محبوب خود از خدمات منحصر به فرد این سامانه بهره مند شوند.

هم اکنون حمایت مالی بدون هزینه از تیم محبوب، ارائه کد طرفداری اختصاصی به طرفداران، امتیازدهی به بازیکنان، اطلاع از بازی های آینده تیم محبوب، ارائه سیم کارت طرفداری، صفحه بازی های مختلف و بعلاوه موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای اختصاصی تیم محبوب کاربران از جمله ویژگی های سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو است.

اما تازهترین خدمت ارائه شده در سامانه طرفداری اوانو راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای اختصاصی تیم محبوب کاربران است که به واسطه این خدمت تازه، سایر ویژگی های سامانه طرفداری را مورد آنالیز قرار داده ایم که در ادامه مطالعه می فرمایید.

شخصی سازی اپلیکیشن در سامانه طرفداری

سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو ویژگی های متعددی دارد و کاربران می توانند با عضویت در این سامانه علاوه بر رفع نیازهای روزمره خود، از این ویژگی های استفاده نموده و از تیم محبوب خود نیز حمایت نمایند.

یکی از ویژگی ها شخصی سازی اپلیکیشن اوانو در سامانه طرفداری است. بر همین اساس فضای اپلیکیشن برای کاربرانی که عضو سامانه طرفداری شده اند متناسب با تیم محبوب خود تغییر می نماید و فضای اپلیکیشن کاملا متناسب با تیم محبوب کاربر می شود.

حمایت مالی هوشمندانه و بدون هزینه از تیم محبوب

یکی از ویژگی های مهم سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو حمایت های مالی کاربران از تیم محبوب خود است. کاربران اوانو در سامانه طرفداری می توانند از دو روش مستقیم و غیر مستقیم از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

در روش غیرمستقیم که با استقبال کاربران نیز روبرو شده است کاربران هزینه ای برای حمایت از تیم محبوب خود پرداخت نمی نمایند. کاربران می توانند در این روش روزانه تراکنش های مختلف(کارت به کارت، دریافت موجودی، پرداخت انواع قبض، خرید شارژ و خرید بسته اینترنت) انجام دهند و اوانو بخشی از کارمزد تراکنش مورد نظر را تحت عنوان پیشکش به کیف پول تیم محبوب کاربران واریز می نماید.

ویژگی مهم این روش این است که کاربران برای حمایت مالی از تیم محبوب خود هزینه ای مازاد بر هزینه تراکنش خود پرداخت نمی نمایند و بخشی از کارمزد تراکنش مورد نظر در لحظه انجام تراکنش به کیف پول باشگاه منتقل می شود.

علاوه بر این کاربران می توانند با ورود به صفحه حمایت از باشگاه، برای حمایت مالی از روش مستقیم نیز استفاده نمایند و بر همین اساس مبلغ مورد نظر خود را مستقیما به کیف پول باشگاه منتقل نمایند.

شفافیت حمایت های مالی طرفداران

یکی از مهم ترین ویژگی های سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو شفافیت بالای حمایت های مالی طرفداران است. بر همین اساس کاربران می توانند به صورت لحظه ای مجموع حمایت های انجام شده به وسیله کاربر و کل مبلغ حمایت شده را مشاهده نمایند و باشگاه ها نیز با ارائه گزارش هایی نحوه هزینه این مبالغ را به اطلاع طرفداران می رسانند.

کد طرفداری اختصاصی برای هر کاربر

یکی دیگر از ویژگی های سامانه طرفداری اوانو ارائه کدهای اختصاصی طرفداری برای کاربرانی است که عضو سامانه طرفداری می شوند. بر همین اساس کاربران با کد اختصاصی طرفداری خود رسما طرفدار تیم محبوب خود شده و می توانند از خدمات متعددی که به کدهای طرفداری اختصاص می یابد بهره مند شود.

انتخاب بازیکن برتر و دریافت سیم کارت طرفداری

بعلاوه طرفداران می توانند علاوه بر حمایت مالی از تیم محبوب خود از خدمات متعددی که اوانو برای طرفداران در نظر گرفته استفاده نمایند. به طور مثال طرفداران می توانند از شرایط بازی های تیم به طور کامل آگاه شوند، به بازیکنان تیم امتیاز بدهند و بازیکن برتر تیم بعد از هر بازی را انتخاب نمایند. علاوه بر این طرفداران می توانند در اوانو سیم کارت طرفداری دریافت نمایند و به زودی از بسیاری خدمات دیگر که مختص طرفداران است بهره مند شوند.

در سامانه طرفداری اوانو بازی کنید!

یکی دیگر از ویژگی های سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو، وجود صفحه اختصاصی بازی است. بر همین اساس در سامانه طرفداری بازی های متعددی برای کاربران در نظر گرفته شده است و کاربران می توانند در این صفحه از این بازی ها استفاده نمایند.

راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیا

اما تازهترین ویژگی سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیا مربوط به تیم محبوب کاربران است. به این ترتیب کاربران می توانند با عضویت در سامانه طرفداری و انتخاب تیم محبوب خود، علاوه بر ویژگی های فوق اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای به روز و مرتبط با تیم محبوب خود را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است سامانه طرفداری اپلیکیشن اوانو تنها مربوط به تیم های فوتبال نیست و تیم های ورزشی که ظرفیت بالای طرفداری دارند می توانند از این ظرفیت استفاده نموده و با حضور در سامانه طرفداری، به واسطه حمایت های هوشمندانه و بدون هزینه طرفداران، بخشی از مسائل مالی خود را رفع نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 479

به "نگاهی به امکانات سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو، از حمایت بدون هزینه تا مشاهده محتوای ویدئویی اختصاصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به امکانات سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو، از حمایت بدون هزینه تا مشاهده محتوای ویدئویی اختصاصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید