مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های رستوران دار تا مخالفت مجلس سنای آمریکا با ارز دیجیتال فیس بوک

به گزارش بانو هما، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های رستوران دار تا مخالفت مجلس سنای آمریکا با ارز دیجیتال فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها اغلب گوشی های نسل تازه سامسونگ از حالت شب برخوردارند و اکنون نوبت به گوشی گلکسی S105G رسیده است که یک به روزرسانی حالت شب دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اظهارات بعضی از قانونگذاران آمریکایی نشان می دهد شرایط و جو مجلس سنا کاملا علیه ارز دیجیتال فیس بوک است و بعید به نظر می رسد به این زودی خبری از مجوزهای لازم برای فعالیت رسمی این ارز دیجیتال صادر گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی شعب محدود از رستوران های زنجیره ای برگر کینگ در ایالات متحده یک آزمایش مهیج را به اجرا در آورده اند. در جریان این آزمایش هوش مصنوعی پیش از شما می گوید که دلتان چه می خواهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رستوران کرالا در هند هیچ پیشخدمت انسانی ندارد و تمامی نیروهای این رستوران از ربات ها تشکیل شده است. این رستوران تصمیم گرفته طرحی تازه ازحضور ربات ها در محیط کار را به مخاطبان خود نشان دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ویس میل یکی از قابلیت های مهم برای کاربرانی است که مرتب باید پیامهای خود را آنالیز نمایند و دسترسی به صندوق دریافت پیام ها برای آنان مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 475

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های رستوران دار تا مخالفت مجلس سنای آمریکا با ارز دیجیتال فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های رستوران دار تا مخالفت مجلس سنای آمریکا با ارز دیجیتال فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید