مقاله: بهترین جزایر کشور اسپانیا، از جزایر زیبای اسپانیا

به گزارش بانو هما، تنریفاز بهترین و مشهورترین جزایر قناری در کشور اسپانیا به شمار می رود. این جزیره از محبوبترین مقاصد ساحلی برای تعطیلات می باشد که رشد و پیشرفت زیادی تا به حال داشته است. یکی از بهترین تفریحاتی که در تنریف و تور اسپانیا ارزان می توانید انجام بدهید شیرجه زدن در آب زلال با دمای خیلی مناسب است. در جزیره تنریف ورزش های آبی بسیاری مانند موج سواری و جت اسکی برای بازدید وجود دارد، برای کسانی که عاشق کوه هستند مسیرهای خوش منظره زیبایی در نظر گرفته شده است. برای بالا رفتن از قله کوه ها هم می توانید تله کابین سواری نمایید.

مقاله: بهترین جزایر کشور اسپانیا، از جزایر زیبای اسپانیا

بهترین ناحیه جزیره مایورکا سواحل جنوبی آن می باشد که گردشگران معمولا به آن سفر می کنند اما قسمت های شمالی آن نیز مناظر زیبایی برای بازدید دارند، منطقه آلکودیا تفریحگاه های ساحلی زیادی داشته که بیشتر مناسب کسانی هستند که با خانواده خود همراهند. در جزیره مایورکا می توانید در مسیرهای دوچرخه سواری در کنار صخره ها و کوتاه، دوچرخه سواری کرده و طبیعت را لمس نمایید. جشنواره های موسیقی سالیانه در ساحل شرقی و سواحل کوچکتر و زمین گلف برگزار می گردد، شهرهای کوچک کوهستانی و کلیساهای کوچک نیز طبیعت زیبایی دارند.

جزیره فرمترا جزیره ای کوچک بوده و از نظر جغرافیایی در جنوب ایبیزا قرار گرفته است. سواحل سفید این جزیره باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است، از ایبیزا می توانید با قایق به این جزیره رفته و از اسپانیا هم هر روز سرویس هایی به طور منظم به این جزیره داشته باشید. در بین ماه های جولای تا آگوست این جزیره پر از گردشگر بازدید نمایید.

منبع مقاله: بهترین جزایر کشور اسپانیا، از جزایر زیبای اسپانیا

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 144

به "مقاله: بهترین جزایر کشور اسپانیا، از جزایر زیبای اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین جزایر کشور اسپانیا، از جزایر زیبای اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید