ماگوتان، سدان شیک FAW چین و VW آلمان ، آیا در ایران عرضه می گردد؟ ، عکس

به گزارش بانو هما، جوینت ونچر فاو-فولکس واگن از جدیدترین سدان بنزینی خود به نام ماگوتان رونمایی نموده که در 9 جولای با ظاهر و فضای داخلی ارتقا یافته همراه با رانندگی هوشمند DJI وارد بازار خواهد شد.

ماگوتان، سدان شیک FAW چین و VW آلمان ، آیا در ایران عرضه می گردد؟ ، عکس

امیرمسعود عابدین- ماگوتان، دستاورد نو گروه فاو-فولکس واگن، بر روی پلت فرم MQB-B با ابعاد 4990/1854/1487 میلی متر و فاصله بین دو محور 2871 میلی متر ساخته شده است که به عنوان یک سدان سایز میانه شناخته می گردد.

جلوپنجره باریک به چراغ ها در هر دو طرف متصل شده و ادوات کرومی در مرکز قرار گرفته است که منعکس کننده زبان طراحی Timeless است. لوگوی فولکس واگن در مرکز نیز روشن می گردد و دوربینی در زیر این لوگو قرار گیرد.

در عقب، فولکس واگن ماگوتان نو از یک چراغ متصل و یک طراحی دم اردکی رو به بالا روی درب صندوق عقب استفاده می نماید.

در مقایسه با نمای بیرونی، تغییرات در فضای داخلی آشکارتر است. قابل توجه ترین بخش، سه صفحه نمایش متشکل از یک نمایشگر 10.25 اینچی کیلومتر شمار، نمایشگر مرکزی 15 اینچی و یک صفحه نمایش 11.6 اینچی سرنشین شاگرد است. سیستم داخلی خودرو به وسیله تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 پشتیبانی می گردد. از هدآپ دیسپلی و تعویض دنده الکترونیکی نیز در این خودرو استفاده شده است.

علاوه بر این، فولکس واگن ماگوتان نو با سیستم رانندگی هوشمند سطح DJI +2 ارائه می گردد. عملکردهای پیشرفته یاری رانندگی از جمله کروز کنترل تطبیقی، حفظ خودرو در بین خطوط و سیستم یاریی تغییر خط ماگوتان حضور دارند. امکانات دیگر شامل دستیار صوتی iFlytek، بلندگوهای هارمن کاردن و گرم کن، سردکن، ماساژور و تنظیم برقی صندلی های جلو و عقب است.

دو گزینه پیشرانه ارائه می گردد: موتورهای 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو که به یک گیربکس 7 سرعته DCT متصل می شوند. خروجی موتور اول 158 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است. خروجی موتور دوم 217 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است.

منبع: carnewschina

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 610

به "ماگوتان، سدان شیک FAW چین و VW آلمان ، آیا در ایران عرضه می گردد؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماگوتان، سدان شیک FAW چین و VW آلمان ، آیا در ایران عرضه می گردد؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید