تور قطر ارزان: قطر حریف تیم ملی ایران را سلاخی کرد، مارویک در آستانه اخراج

به گزارش بانو هما، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی فوتبال قهرمانی کشورهای عربی شب گذشته تیم ملی قطر برابر امارات نهاده شد و با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید.

تور قطر ارزان: قطر حریف تیم ملی ایران را سلاخی کرد، مارویک در آستانه اخراج

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

هر پنج گل قطر در نیمه نخست وارد دروازه امارات شد (از جمله دو ضربه پنالتی) تا قطری ها با راهنمایی فیلیکس سانچز با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شوند.

در این مسابقه که در ورزشگاه البیت قطر و با حضور 63 هزار و 439 تماشاگر برگزار گردید، امارات حرفی برای گرفتن نداشت و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم شکست سنگین را در پی داشت.

ورزشگاه البیت در بازی قطر و امارات

امارات یکی از حریفان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر است و برای انجام بازی برگشت با ایران، بهمن ماه به تهران سفر می نماید.

در سرانجام این بازی، انتقاد اماراتی ها از فن مارویک سرمربی هلندی بالا گرفت و به احتمال زیاد این مربی به زودی از راهنمایی امارات برکنار گردد.

این در حالی است که مارویک از عملکرد تیمش با وجود این باخت سنگین دفاع کرد. وی گفت: اتفاقی که افتاد یک سناریوی دیوانه کننده بود.

وی با تاکید بر اینکه از اخراج و برکناری نمی ترسد، گفت: ما اخیراً پیشرفت نموده ایم. هرکسی فوتبال را بفهمد می داند کارهایی که اخیراً انجام داده ایم، مثبت است.

تصویری از تماشاگر قطری که بازتاب گسترده ای بعد از بازی داشت

قطر در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی الجزایر - مراکش می رود.

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی، تیم عمان با راهنمایی برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران و سرمربی پرسپولیس برابر تونس با نتیجه 1 به 2 مغلوب شد و حذف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 187

به "تور قطر ارزان: قطر حریف تیم ملی ایران را سلاخی کرد، مارویک در آستانه اخراج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: قطر حریف تیم ملی ایران را سلاخی کرد، مارویک در آستانه اخراج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید