فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

به گزارش بانو هما، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج به زودی به بهره برداری می رسد.

فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

حمید وحیدزاده اظهار کرد: این پارک گردشگری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از طریق شهرداری فهرج و همکاری اداره کل میراث فرهنگی در نزدیکی ساختمان پایگاه دنیای لوت راه اندازی شده است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه ساخت فازهای بعدی این پارک در دست اقدام است، اضافه کرد: به زودی بازارچه صنایع دستی و موزه بومی محلی این منطقه در حاشیه این پارک راه اندازی می شود که گردشگران و مردم این منطقه علاوه بر استفاده از فضای این پارک، از بازارچه و موزه مذکور نیز دیدن کنند.

وحیدزاده اعلام نمود: خوشبختانه مسئولان این شهرستان در حوزه صنعت گردشگری این شهرستان همکاری های خوبی با اداره کل میراث فرهنگی دارند و امیدواریم با تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری این شهرستان بیش از گذشته بتوانیم در ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان پیروز عمل کنیم.

وی گفت: اغلب شهرهای مدرن و مشهور دنیا سعی کرده اند با تاسیس پارکهای این چنینی بر جذابیت های توریستی شهر خود بیفزایند تا جایی که گاهی اوقات دیدار از یک پارک، موزه یا اثری هنری در آن به دلیل اصلی سفر به یک شهر تبدیل می شود.

منبع: همگردی
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 292

به "فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج به زودی به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول پارک گردشگری شهرستان فهرج به زودی به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید