علیپور: دبیر، دوست خوب من است، روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم

به گزارش بانو هما، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: ما روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم، رأی گیری نموده و در نهایت به تصمیم جمع احترام گذاشتیم.

علیپور: دبیر، دوست خوب من است، روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم

به گزارش خبرنگاران، غلامعلی علیپور، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع این کمیته گفت: در درجه اول باید بگویم که علیرضا دبیر قهرمان المپیک است و انسان بسیار بزرگی است. من برای او احترام ویژه ای قائل هستم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ادامه داد: بیش از 20 سال است که دبیر را می شناسم. او در میادین بزرگ بین المللی برای ایران زحمات زیادی کشیده است.

علیپور گفت: مجمع باید چالش داشته باشد. مگر ممکن است در مجمعی یک نفر حرفی بزند و همه با او موافقت نمایند و چشم بگویند؟! چنین چیزی وجود ندارد.

وی توضیح داد: بحث هایی که انجام شدف مواردی اداری و قانونی بود. هیچ گونه بحث شخصی و خصوصی بین افراد وجود نداشت. ما روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم، رأی گیری نموده و در نهایت به تصمیم جمع احترام گذاشتیم.

علیپور در سرانجام گفت: من همواره از تماشا کشتی های دبیر لذت برده ام و او دوست خوب من است. ماه در اینجا بحث های اساسنامه و مجمع را برگزار کردیم. مواردی که جمع در خصوص آن تصمیم می گیرد را باید احترام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 334

به "علیپور: دبیر، دوست خوب من است، روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: دبیر، دوست خوب من است، روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید