شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند، نظافت مرکز در نخستین روز سال

به گزارش بانو هما، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند از نظافت و پاکسازی ویژه شهر تهران در نخستین روز سال نو اطلاع داد و توضیحاتی را در مورد مسائل مربوط به نظافت بعضی از معابر در روزهای پایانی سال ارائه کرد.

شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند، نظافت مرکز در نخستین روز سال

به گزارش خبرنگاران، مسعود عابدی گفت: طی دوسال گذشته به علت پاندمی کرونا، مقدار حضور مردم در مراکز خرید و بازارهای محلی به شدت کاهش یافته، اما سال جاری با فروکش کردن تعداد ابتلا به کرونا، شهروندان حضور گسترده ای در بازارها داشتند که این امر تا حدودی کار نظافت و رفت وروب معابر و محلات را با مشکل روبرو نموده بود.

وی ادامه داد: البته این امر در دو روز پایانی سال رخ داد و حضور پررنگ دستفروشان و بساط گستران بعلاوه علاقه مردم به خرید شب عید در برخی محلات پرتردد، اجازه فعالیت مناسب به ماشین های جمع آوری پسماند را نمی داد و این امر باعث شد نظافت شهر در برخی معابر محلی به خوبی صورت نگیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: به محض حلول سال نو و خلوت تر شدن معابر، همکاران من دیشب تا صبح امروز به طور جدی وارد عمل شدند و چهره شهر را برای روز اول سال نو به برترین شکل ممکن تمیز و آراسته کردند تا شهروندان که برای دیدوبازدیدهای ویژه این ایام از خانه خارج می شوند، شاهد شهری در شأن خود و مرکز کشور عزیزمان باشند.

عابدی تاکید نمود: یکی از ویژگی های تهران همواره تمیزی و نظافت مثال زدنی شهر بوده و همکارانم با کوشش شبانه روزی و با همه توان در این راستا گام برمی دارند تا نظافت و پاکی شهر تهران به عنوان دنیاشهر الگوی دنیا اسلام همانند همواره مثال زدنی باشد چراکه این حق تمام شهروندان فهیم تهرانی است تا شهری زیبا، تمیز و پاکیزه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 338

به "شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند، نظافت مرکز در نخستین روز سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند، نظافت مرکز در نخستین روز سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید