سیدجلال شاید ناگهان خداحافظی کند

به گزارش بانو هما، یحیی گل محمدی اواخر فصل گذشته از سیدجلال حسینی کمتر استفاده کرد. او فرشاد فرجی را در ترکیب فیکس تیمش گذاشت.

سیدجلال شاید ناگهان خداحافظی کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ،سیدجلال در روز آخر مقابل پیکان دقایق پایانی وارد زمین شد تا چهاردهمین جام فوتبالی اش را بالای سر ببرد. او احتمالا در آن لحظات این فکر را در فکر داشت که شاید آخرین جام فوتبالی اش را بالای سر می برد؛ رکوردی که بعید است حالا حالاها کسی بتواند حتی به آن نزدیک گردد.

سیدجلال در 39 سالگی به ادعای خیلی ها، از جوان های لیگ برتر هم بهتر بازی می نماید اما به قول خودش برای همواره که نمی توانم در فوتبال بمانم و یک روز باید بروم. حسینی یک جمله قدیمی اما آشنا هم دارد. این که خودم باید تشخیص دهم کی از فوتبال خداحافظی کنم. در این که او دوست دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال برود شکی نیست. سیدجلال همین حالا هم می تواند در لیگ برتر بازی کند. او آماده است، نه به مقدار جوانی اش اما در سطح لیگ برتر، جزو خوب هاست و قطعا با حفظ این آمادگی می تواند دوباره بازی کند. منتها شاید شرایط خط دفاعی پرسپولیس، او را با تصمیم ناگهانی به تیتر یک رسانه ها تبدیل کند. یحیی دیروز ابراهیمی را از گل گهر جذب کرد. فرجی هم در قلب خط دفاعی حضور دارد. این یعنی یحیی می خواهد سن خط دفاعی اش را کمتر کند. سن و سال بالای سیدجلال در مسائل فنی می تواند اثرگذار باشد، این که چالاکی یک مدافع جوان را برای جلو بردن تیم نداشته باشد. در ابتدای فصل گذشته شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی سیدجلال از جمع قرمزها مطرح بود که یحیی هم به وقتش آن را تکذیب نکرد. گل محمدی کلا می خواهد آینده نگر باشد، به همین علت بعید است در فصل تازه فوتبال به سیدجلال فرصتی بدهد. این هم باب میل حسینی نیست و شاید باعث گردد او تصمیم تازه ای برای خداحافظی بگیرد، مگر این که بخواهد فوتبالش را در جای دیگری ادامه دهد. او همین حالا اگر وارد بازار جابجایی گردد، مشتریان خوبی خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 56

به "سیدجلال شاید ناگهان خداحافظی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال شاید ناگهان خداحافظی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید