سلمان فارسی در غوغای اُمیکرون به راهش ادامه می دهد

به گزارش بانو هما، تهیه کننده سریال سلمان فارسی درباره شدت گرفتن اُمیکرون و خطر شیوع آن در بین عوامل پروژه، تاکید نمود: پروژه سلمان فارسی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به راستا خود ادامه می دهد و در حال حاضر اختلالی در کار به این علت ایجاد نشده است.

سلمان فارسی در غوغای اُمیکرون به راهش ادامه می دهد

حسین طاهری ـ تهیه کننده سلمان فارسی ـ در گفت و گویی با خبرنگاران درباره شرایط فراوری این سریال با شدت گرفتن سویه نو کرونا و خطر شیوع آن در بین عوامل شرح داد: پروژه سلمان فارسی به راستا خود ادامه می دهد ولی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی. همزمان غربالگری، نظارت های بهداشتی صورت می گیرد و در عین حال بر سخت گیری ها در استفاده از این شیوه نامه ها از جمله زدن ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده تاکید شده است. بعلاوه از مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما هم در صحنه حضور دارند و پروژه از این نظر با حضور تیم بهداشت در کنترل کامل است.

این تهیه کننده با بیان اینکه ضبط سریال در حال حاضر با کمترین تعداد حضور افراد پیش می رود، شرح داد: در حال حاضر صحنه های شلوغ را فیلمبرداری نمی کنیم و در عین حال طبق برنامه ریزی در شهرک غزالی، راستا تصویربرداری با دقت و رعایت بیشتر پیش می رود. اغلب این صحنه ها در فضای باز ضبط می شوند و صحنه ها به اقتضاء سریال، اغلب بیرونی هستند.

وی در این زمینه شرح داد: هر کدام از عوامل هم به هر علت اگر مشکوک به نشانه های کرونا باشند، بلافاصله برای قرنطینه و انجام مراحل درمان می فرایند.

طاهری در خاتمه در پاسخ به اینکه آیا از بازیگران و عوامل به این ویروس ابتلاء نشده اند؟ شرح داد: مورد خاصی که اختلالی در کار ایجاد کند، نبوده و پروژه در راستا عادی خود پیش می رود و به علت غربالگری و مراقبت های مستمر مورد خاصی نداشته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 353

به "سلمان فارسی در غوغای اُمیکرون به راهش ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلمان فارسی در غوغای اُمیکرون به راهش ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید