ساخت بزرگترین و مجهزترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در دنیا اسلام، زاکانی: بهشت زهرا با 51 سال تجربه الگویی برای سایر آرامستان ها شده است

به گزارش بانو هما، شهردار تهران با اشاره به اینکه بهشت زهرا (س) در بحران کرونا ایثار گرانه و جهادی به مردم خدمت کرد، گفت: بهشت زهرا (س) به الگویی برای سایر آرامستان ها تبدیل شده است.

ساخت بزرگترین و مجهزترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در دنیا اسلام، زاکانی: بهشت زهرا با 51 سال تجربه الگویی برای سایر آرامستان ها شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) گفت: امروز به جراُت می توان گفت سازمان بهشت زهرا (س) با بیش از 51 سال تجربه اندوزی و خدمات رسانی به الگویی برای سایر آرامستان ها تبدیل شده است و کرونا باعث شد تا این حقیقت را که بهشت زهرا(س) الگو و مرجع سایر آرامستان های کشور است را نمایان تر کند.

شهردار تهران پس از بازدید از سازمان بهشت زهرا(س) مجتمع عروجیان و خدمات رسانی به مردم به وسیله این سازمان در بحران کرونا در جمع پرسنل سالن های تطهیر حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه برای ما افتخار است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و این خدمتی که انجام می دهیم در نهایت باعث این معنا گردد که خداوند از ما رضایت پیدا کند، توضیح داد:از تک تک عزیزانی که در سازمان بهشت زهرا(س) با جوهره جهادی از ابتدای بحران کرونا به مردم خالصانه خدمت کردند. چه جهادگرانی که فتح باب کردند و چه عزیزان همکاران در سازمان بهشت زهرا(س) که ایثارگرانه به همنوعان خود خدمات رسانی کردند، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: آن ابتدای کرونا را به یاد بیاوریم، در آن روزها ترس و خوف از این بیماری و سرایت آن همه گیر بود و در آن موقع ایستادن و خدمات رسانی به مردم ارزشی والا و بی خاتمه به تعداد می رود.

زاکانی گفت: این موضوع که کار هر چقدر سخت تر و سخت تر باشد و احتیاج به کوشش گسترده تر داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد، و اینکه ما هر چقدر عمق اخلاصمان و عمق اعتقادمان به سر منشاُ هستی بیشتر باشد، برکت و خیر بیشتری هم درونش نهفته است بر همگان ثابت شده و قابل انکار نیست.

وی گفت: این افتخار و ارزش از همان ابتدا نصیب کارکنان بهشت زهرا(س) شد که با تغسیل اموات کرونایی و تکریم خانواده های داغدار در بهشت زهرا(س)توانستید با رعایت همه موارد شرعی و بهداشتی تبدیل به الگوی خدمات رسانی شوید.

شهردار تهران با تجلیل از کارکنان بهشت زهرا(س) تاکید نمود: کار و خدماتی که کارکنان بهشت زهرا(س) به مردم ارائه می نمایند، خدماتی خاص و سخت است و کار هر کسی نیست که در چنین شرایطی سخت و سخت مانند کرونا ایثارگرانه و جهادگونه با ایستادگی مثال زدنی صحنه را خالی نکند و به همنوع خود خدمت کند.

شهردار تهران در ادامه از فرایند ساخت ساختمان تازه مرکز ایزوله بهشت زهرا بازدید کرد ، این مرکز به اسم بزرگترین و مجهز ترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در دنیا اسلام در زمینی به مساحت 7600 متر مربع و حدود 8000 متر مربع بنا در دو طبقه احداث و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی در مکانی با دسترسی مناسب و با هدف سرویس دهی به اسم مکمل عروجیان فعلی و یا در شرایط بحرانی و یا خدمات رسانی به آرامستان های آینده شهر تهران طراحی و در حال احداث است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 105

به "ساخت بزرگترین و مجهزترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در دنیا اسلام، زاکانی: بهشت زهرا با 51 سال تجربه الگویی برای سایر آرامستان ها شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بزرگترین و مجهزترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در دنیا اسلام، زاکانی: بهشت زهرا با 51 سال تجربه الگویی برای سایر آرامستان ها شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید