توانمندسازی مهارتی مددجویان با جدیت دنبال می شود

به گزارش بانو هما، بر توانمندسازی مهارتی گروه هدف تحت پوشش بهزیستی برای اشتغال آفرینی و رسیدن به اشتغال پایدار تاکیدشد.

توانمندسازی مهارتی مددجویان با جدیت دنبال می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برارتقای سطح توانمندی های مهارتی، حرفه ای و شغلی افراد تحت پوشش بهزیستی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ساماندهی مددجویان آموزش دیده و دارای مهارت تحت پوشش بهزیستی و ارائه خدمات آموزشی به جامعه هدف تاکیدکرد.

ملایی هزاروند گفت: داشتن مهارت خاص در رشته شغلی جامعه هدف بسیار ارزشمند است و ما در این زمینه همکاری لازم را جهت تحقق برنامه های مهارتی بهزیستی را خواهیم داشت.

او می گوید: با توجه به اهمیت تعهدات فنی وحرفه ای در حوزه های مختلف که در ارتباط با بهزیستی می باشد، از جمله، آموزش افراد دارای معلولیت، زنان خانه دار، افراد آسیب دیده، بچه ها کار، معتادین بهبود یافته و ... نیازمند این هستیم برای تسریع در خدمات رسانی در این حوزه، تفاهم نامه ای با سازمان بهزیستی منعقد شود.

به گفته او جلسات مدیران حوزه کار ضروری و راهگشاست. خروجی این جلسات می تواند به خدمت رسانی مطلوب تر به ذینفعان این حوزه ختم شود.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: هدف و رسالت اصلی بهزیستی توانمند سازی گروه های هدف است و توانمند سازی مهارتی یکی از شاخص ترین و موثر ترین بخش هایی که نگاه ویژه به آن است.

کریمیان گفت: یکی از ارکان مهم توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی شامل گروه های معلولین و زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان اعتیاد، ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به استقلال مالی می باشد.

به گفته او ثمره توانمندی مهارتی ایجاد اشتغال پایدار است که تاثیر زیادی در بهبود شرایط معیشت خانوار های تحت پوشش بهزیستی دارد. وی گفت: فعالیت های فنی و حرفه ای بسیار ارزشمند است که نیاز رسانه ای بیش از پیش دارد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 463

به "توانمندسازی مهارتی مددجویان با جدیت دنبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی مهارتی مددجویان با جدیت دنبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید