تصاویر دلخراش از مرگ پدر مهاجر و کودک دوساله اش در مرز آمریکا

به گزارش بانو هما، سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در مرز مکزیک قربانی گرفت.

تصاویر دلخراش از مرگ پدر مهاجر و کودک دوساله اش در مرز آمریکا

در ماه های اخیر، موجی از اخبار در مورد شرایط اسفناک مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک منتشر می گردد و گزارش ها نشان می دهد که نوجوانان و بچه ها مهاجر در بازداشت مأموران آمریکایی جان خود را از دست داده اند.

در یکی از جدیدترین قصه های غم انگیز مربوط به سرنوشت غم انگیز مهاجران در مرز آمریکا، آنطور که خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش نموده است، جسد آلبرتو مارتینز رامیرز مرد 25 ساله اهل سالوادور و دختر 23 ماهه وی به نام والریا در ساحل ریو گراند در ماتاموروس مکزیک در حالی پیدا شده است که سعی داشتند از این رود به سمت براونسویل استان تگزاس آمریکا بروند، اما غرق شدند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که جسد کودک دو ساله مکزیکی در حالی پیدا شد که سر کودک همچنان در زیر لباس پدرش پنهان شده بود و دستان وی به دور گردن پدرش حلقه زده شده بود و بعضی از تحلیلگران و گروه های حقوق بشری می گویند که این نشان می دهد این کودک تا آخرین لحظات، محکم پدرش را در آغوش گرفته بود.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک در واکنش به این عکس پدر 25 ساله و کودک دوساله اش، گفت: بسیار متأسفیم که چنین اتفاقی افتاده است. ما همواره تأکید نموده ایم تا زمانیکه (سیاست) رد (مهاجران) در آمریکا وجود داشته باشد، افراد بیشتری جان خود را از دست می دهند.

کاخ سفید به خبر مرگ این پدر و کودک هیچ واکنشی نشان نداده است.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، خانواده رامیرز اوایل روز یکشنبه وارد ماتاموروس شدند و به کنسولگری آمریکا رفتند تا برای ارائه درخواست پناهندگی وقت بگیرند اما معین نشد چه اتفاقی در کنسولگری برای آنها افتاده است ولی به هرحال عصر همان روز تصمیم به عبور از مرز گرفتند.

پدر به همراه دخترش از یک پارک کوچک که در مجاورت رود بود خارج شد و مقامات دفاع مدنی در ساعت 19:00 یکشنبه در صحنه حاضر شدند و همسرش را به پناهگاه انتقال دادند.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 57

به "تصاویر دلخراش از مرگ پدر مهاجر و کودک دوساله اش در مرز آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر دلخراش از مرگ پدر مهاجر و کودک دوساله اش در مرز آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید