تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 منتشر شد

به گزارش بانو هما، چندی پیش رویداد ایکس باکس بود و شرکت مایکروسافت نشان داد که خریدهای اخیر این شرکت چه نتیجه ای داشته است. در رویداد ایکس باکس تعداد زیادی بازی معرفی گردید و از طرفی ما اخبار بسیاری از عناوین مختلف مثل استیت آو دیکی (State of Decay) دریافت کردیم. حال شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفته تا یک تریلر تازه از آن منتشر کند.

تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 منتشر شد

بازی استیت آو دیکی 3 در سبک جهان باز و بقا است. از طرفی بازیکنان با زامبی ها به عنوان دشمن روبرو هستند که باعث شده این بازی یک عنوان بسیار مجذوب کننده باشد. در تریلر نو شرکت سازنده اطلاعات بیشتری از جهان و روند داستانی بازی منتشر نموده است. همانطور که می دانید بازی استیت آو دیکی 3 دنباله شماره 2 است و به همین علت از لحاظ چارچوب کلی شباهت زیادی به عنوان قبلی دارد.

در استیت آو دیکی 3 جهانی بازی برای مدت زیادی است که تحت تأثیر زامبی ها قرار گرفته است. در نتیجه شما تأثیر این موجودات را در جهان حس نموده و متوجه می شوید که منابع بسیاری از دست رفته است. حال هدف اصلی شما این است که جهانی بازی را از این موجودات پس گرفته و کوشش کنید که در استیت آو دیکی پیشرفت بکنید.

اگر شما از هواداران این مجموعه باشید، قطعاً به چند مورد آشنا بر خورده اید. برای مثال اینکه روند بازی و مبارزات شباهت زیادی به دو بازی قبلی داشته و عنصر همکاری نیز در آن اهمیت زیادی دارد. از طرفی بازی استیت آو دیکی 3 خشونت را به یک سطح نو برده و در نتیجه هواداران با یک بازی هیجان انگیز روبرو هستند. همینطور اینکه شرکت سازنده کوشش نموده تا بازی از لحاظ گیم پلی تنوع زیادی داشته باشد. در نتیجه استیت آو دیکی 3 دارای سلاح های متنوع برای مبارزه و ابزار مختلف برای مقابله با دشمنان است.

بازی استیت آو دیکی 3 برای مدت زیادی است که در حال ساخت است و هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد. بازی قبلی این مجموعه از دیدگاه منتقدان چندان خوب نبود ولی با استقبال بسیار خوبی از جانب هواداران روبرو شد. کاربران ایکس باکس از این بازی استقبال بسیار خوبی کردند و زمان زیادی را در آن گذراندند. همین موضوع باعث شد که شرکت سازنده به ساخت شماره 3 ترغیب گردد.

نکته اینجاست که بازی استیت آو دیکی 3 نسبت به بازی قبلی پیشرفت زیادی داشته است. اضافه شدن آیتم های مختلف به بازی و از طرفی افزایش تنوع در گیم پلی باعث شده که هواداران این مجموعه به شدت منتظر شماره بعدی باشند. حتی امکان دارد که استیت آو دیکی 3 کاربران نوی برای این مجموعه جذب نموده و مجموعه استیت آو دیکی را بیشتر محبوب بکند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1403 بروزرسانی: 25 خرداد 1403 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 607

به "تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید