برنامه های ناهنجار خارج از اراده شهرداری بود، 95 درصد مردم از برنامه ها راضی بودند

به گزارش بانو هما، خبرنگاران/گلستان قائم مقام شهردار گرگان با اشاره به اینکه پیش از آغاز برنامه بعضی از گروه های ورزشی اقدام به اجرای برنامه پرداختند، گفت: اجرای این برنامه ها خارج از اراده شهرداری گرگان بود.

برنامه های ناهنجار خارج از اراده شهرداری بود، 95 درصد مردم از برنامه ها راضی بودند

سیدمحمدرضا سید النگی در پاسخ به پیگیری خبرنگار خبرنگاران پیرامون حواشی اتفاق افتاده درباره جشنواره پائیز هزار رنگ گرگان، اظهار کرد: برگزاری ششمین دوره جشنواره پائیز هزار رنگ در پارک جنگلی الگدره از ماهها پیش در دستور کار شهرداری گرگان نهاده شده بود.

وی با بیان اینکه پس از اخذ مجوزهای لازم و رعایت شرایط رنگ بندی کرونایی جلسات متعددی را با دستگاههای فرهنگی دیگر برگزار کردیم، اضافه نمود: با همکاری چندین دستگاه فرهنگی و خدماتی از جمله شرکت توزیع برق، منابع طبیعی، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه زمانبندی جشنواره را تدوین کردیم.

قائم مقام شهردار گرگان با تاکید بر اینکه این برنامه مورد استقبال شهروندان گرگانی، هم استانی ها، مهمانانی از سراسر کشور و حتی خارج از کشور نهاده شد، اظهار داشت: در نظرسنجی که به عمل آمد بیش از 95 درصد مردم از برنامه ها رضایت داشتند و لبخند بر لبانشان نشسته بود.

سید النگی با اشاره به اینکه طبیعتا با وجود چین استقبال پرشوری در خیابان های اطراف ورودی النگدره با ترافیک رو به رو می شویم، ادامه داد: از صبوری و مهربانی مردم محله سروش جنگل که با بردباری سختی های امروز را بدون حاشیه پشت سر گذاشتند تشکر می کنیم.

وی پیرامون حواشی اتفاق افتاده مبنی بر انجام بعضی حرکات موزون به وسیله بانوان، گفت: آنچه اتفاق افتاده خارج از اراده شهرداری بوده که در سین برنامه نیز جایی نداشته است و قبل از شروع برنامه با هدف آشنایی مردم با بعضی رشه های ورزشی اجرا شده است.

قائم مقام شهردار گرگان با درخواست از خبگان و فرهیختگان استان گلستان برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای برگزاری بهتر جشواره در سالهای آینده، گفت: امیدواریم در سالهای آینده با حمایت و یاری همه صاحب نظران با نگاهی جامع تر برنامه های بهتری را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگاران، مدیران شهردای گرگان در برابر سوالهای خبرنگار خبرنگاران پیرامون هزینه های مراسم و اعتراض فعالان محیط زیست مبنی بر تخریب جنگل با برگزاری اینگونه مراسمات پاسخی نداده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 263

به "برنامه های ناهنجار خارج از اراده شهرداری بود، 95 درصد مردم از برنامه ها راضی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ناهنجار خارج از اراده شهرداری بود، 95 درصد مردم از برنامه ها راضی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید