تور سیشل: بازگشایی بی قید و شرط مرزهای سیشل به روی گردشگران

به گزارش بانو هما، کشور سیشل از 25 مارس 2021 (پنجم فروردین 1400)، مرزهای خود را بدون هیچ محدودیتی به روی گردشگران بین المللی باز می نماید.

تور سیشل: بازگشایی بی قید و شرط مرزهای سیشل به روی گردشگران

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل از زیباترین جزیره دنیا دیدن کنید و سفری همچون ماه عسل را تجربه کنید..

دولت کشور سیشل، کوچک ترین کشور قاره آفریقا در اقیانوس هند به تازگی اعلام نموده است که با توجه به برنامه واکسیناسیون این کشور جزیره ای، مرزهای سیشل از تاریخ 25 مارس 2021 (پنجم فروردین 1400) به روی گردشگران بین المللی از سراسر دنیا باز خواهد شد؛ البته شهروندان و مسافران آفریقای جنوبی کماکان اجازه ورود به سیشل را ندارند و ورود آن ها منوط به آنالیز های بیشتر است.

سیشل، مجمع الجزایری شامل 115 جزیره در شمال ماداگاسکار است که حدود 1500 کیلومتر از قاره آفریقا فاصله دارد. این جزایر با آب وهوای استوایی، سواحل زیبا، زیست بوم غنی دریایی و صخره های گرانیتی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند؛ اما در یک سال اخیر به علت پاندمی کرونا، صنعت گردشگری در این منطقه مانند دیگر نقاط دنیا متحمل صدمه بسیاری شده است.

خبر بازگشایی مرزهای سیشل به روی گردشگران، صبح روز پنجشنبه، چهارم مارس 2021 (14 اسفند 1399) به وسیله سیلوستر رادگوند (Sylvestre Radegonde)، وزیر امور خارجه و گردشگری کشور سیشل در یک جلسه مطبوعاتی اعلام شد؛ جلسه ای که در اتاق کنفرانس هیئت گردشگری سیشل (STB) در خانه گیاه شناسی (Botanical House)، پس از جلسه کمیته گروه ویژه گردشگری برگزار گردید.

گردشگران برای سفر به کشور زیبای سیشل، هم اکنون تنها به یک تست پی سی آر منفی احتیاج دارند؛ تستی که حداکثر 72 ساعت قبل از سفر اجرا شده باشد. مسافران دیگر الزامی به قرنطینه کردن خود ندارند و می توانند بدون هیچ محدودیتی وارد سیشل شوند.

بازدیدنمایندگان همچنان ملزم به رعایت قوانین بهداشت عمومی از جمله پوشیدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن یا شستشوی مرتب دست ها هستند. به هر حال نباید فراموش کنیم که این اقدامات، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ضروری و حیاتی هستند. یکی دیگر از اقدامات نو در زمینه گردشگری در سیشل این است که گردشگران از این به بعد می توانند به تمام امکانات هتل ها از جمله کافی شاپ ها، استخرهای شنا، اسپا و محل بازی بچه ها دسترسی داشته باشند.

واکسیناسیون از اوایل سال 2021 در کشور سیشل شروع شده است. سیلوستر رادگوند گفت که با توجه به موفقیت شگفت انگیز کمپین واکسیناسیون کووید 19 در سیشل، دولت تصمیم گرفت که در زمان بازگشایی مرزها بازنگری کند و محدودیت قوانین ورود به کشور را کاهش دهد. وی در ادامه گفت:

کمپین واکسیناسیون کاملا موفقیت آمیز بوده است و دولت تمام کوشش خود را برای اطمینان از سلامت شهروندان انجام داده است. ما اکنون به نقطه ای امن رسیده ایم و گام بعدی، بازگشایی مرزهای سیشل به روی گردشگران برای بهبود شرایط مالی است. طرح بازگشایی مرزها به روی گردشگران و کاهش محدودیت ها با پیشنهادهای شرکای گردشگری ما اجرا شده است و البته ضمن مشورت با مقامات بهداشتی و تایید آن ها به مرحله عملیاتی رسیده است.

لوباینا شیرازی (Lubaina Sheerazi)، مدیر عامل دفتر بازاریابی و روابط عمومی هیئت گردشگری سیشل در هند (BRANDit)، در خصوص بازگشایی سیشل به روی گردشگران بین المللی گفت:

در حال حاضر شهروندان هند در پی گزینه های بیشتری برای سفر در سطح بین المللی هستند و درست در همین زمان، سیشل مرزهای خود را بدون هیچ محدودیتی به روی کشور هند باز می نماید. این یک زمان بندی عالی است؛ زیرا مردم آماده خروج از پیله های قرنطینه و برنامه ریزی برای سفر به خارج از کشور هستند. سیشل، کشوری پویا است و جاذبه های بسیاری برای ارائه به گردشگران دارد. ما بسیار هیجان زده و خرسند هستیم که می توانیم به احیای صنعت گردشگری یاری کنیم و امیدوار هستیم که گردشگران برای برنامه ریزی سفر بعدی خود، سیشل را انتخاب نمایند.

سیشل، کشوری کوچک و جزیره ای در سواحل شرقی آفریقا است که اقتصاد آن به طور کامل به صنعت گردشگری وابسته است و حدود یک سوم نیروی کار این کشور در این بخش اشتغال دارد. این کشور، اولین کشور آفریقایی بود که در ماه ژانویه 2021 (دی ماه 1399)، کمپین ایمن سازی جامع، موثر و جسورانه را برای واکسیناسیون کووید 19 شروع کرد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 289

به "تور سیشل: بازگشایی بی قید و شرط مرزهای سیشل به روی گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سیشل: بازگشایی بی قید و شرط مرزهای سیشل به روی گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید