شاخص و شوارز را ببینید

به گزارش بانو هما، خبرنگاران: منطقه شاخص و شوارز نگین زیبای طبیعت سخاوتمند زاگرس در قسمت جنوب غربی استان چهارمحال وبختیاری واقع شده و درست مابین سه استان خوزستان،کهکیلویه و بویراحمد،و چهار محال و بختیاری واقع شده است.

شاخص و شوارز را ببینید

منطقه شاخص و شوارز نگین زیبای طبیعت سخاوتمند زاگرس در قسمت جنوب غربی استان چهارمحال وبختیاری واقع شده و درست مابین سه استان خوزستان،کهکیلویه و بویراحمد،و چهار محال و بختیاری واقع شده است.

چهارمحال وبختیاری عروس منطقه ها طبیعتگردی ایران است با مردمانی به غایت نیکو و پرتلاش و مهربان.آنها با طبیعت زیبایشان عجین شده اند و این زیبایی در روح و زندگی آنها جاری شده است.

منطقه شاخص و شوارز در قسمت جنوب غربی استان چهارمحال وبختیاری واقع شده ودرست مابین سه استان خوزستان،کهکیلویه و بویراحمد،و چهار محال و بختیاری واقع شده است. شاخص در حقیقت مجموعه ای از چند روستاست و بیشتر مردم شاخص و شوارز را باهم می شناسند .منطقه شاخص و شوارز در فاصله 250 کیلومتری جنوب غرب شهرکرد واقع شده است و منطقه ای زیبا ، تاریخی و سرشار از نعمات خداوندی است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

این منطقه در حاشیه روستای خرسان و کوه قارون واقع شده و سالیان پیش محل عبور تجار وایلات وعشایر بوده است .در این منطقه آثار تاریخی قلعه ای به چشم می خورد که مردم منطقه معتقدند متعلق به زمان ساسانیان است.به هر حال تماشا این منطقه بکر برای هر بیننده ای خاطره انگیز است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: banoohoma.ir شناسه مطلب: 562

به "شاخص و شوارز را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص و شوارز را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید